SL16 - Lierse K. [02-12-2022]
Re: SL16 - Lierse K. [02-12-2022]
Dit mogen we toch echt niet uit handen geven. Zou ook niet teveel inzakken. Nu met Tabekou en Leo nog wat op de counter loeren.
Trouwens: wat heeft PDS gegeten? Beestige match. Hopelijk geen blessure.
Trouwens: wat heeft PDS gegeten? Beestige match. Hopelijk geen blessure.
Zijn ons in het slaap aan het laten wiegen. Opletten.
1-4 Van Acker zijn 9 goal al en dat voor een middenvelder ja hallo
2-4 keeper ja man geef De Smet maar hoor!
TVA, 9 goals, seizoen halfweg. Wat een speler. Sjonge jonge.
PDS was weer top, achteraan zat het snor met Gillikens-Raamaekers. Tabekou weer zwak jammer dat hij nog niet het niveau haalde van bij Union.
Toch weer 2 tegengoals en op welke manier weer al 35 tegengoals.
Zeer blij met de 3 punten .
Maar waarom we de 2 de helft niet gewoon vanuit onze eigen sterkte voetballen begrijp ik niet !
Volgens mij is van imschoot nen ongeloofelijke bange wezel , elke keer dat we voor staan moeten we proberen de wedstrijd te controleren .
En laat dat nu net iets zijn wat we niet kunnen .
We hebben al vaak genoeg laten zien dat we wel een match in handen kunnen nemen , maar volgens mij mogen ze ni van den trainer !
Keeper moet eruit gezet worden , kost ons teveel goals .
Maar waarom we de 2 de helft niet gewoon vanuit onze eigen sterkte voetballen begrijp ik niet !
Volgens mij is van imschoot nen ongeloofelijke bange wezel , elke keer dat we voor staan moeten we proberen de wedstrijd te controleren .
En laat dat nu net iets zijn wat we niet kunnen .
We hebben al vaak genoeg laten zien dat we wel een match in handen kunnen nemen , maar volgens mij mogen ze ni van den trainer !
Keeper moet eruit gezet worden , kost ons teveel goals .
Drie punten. Ook veel werkpunten, maar na een dramatische voetbalweek doet dit deugd. On to the next
Een goeie busrit Carl!
Een goeie busrit Carl!