RWDM - Lierse K. [30-10-2022]
Re: RWDM - Lierse K. [30-10-2022]
Een Challouk op niveau is veruit de beste speler in de reeks.
2-0 prachtgoal.. Wat mij al enkele jaren opvalt RWDM scoort verdorie toch telkens mooie goals tegen geel-zwart...
3-0 verlies en toch geen ontgoocheling hier... Tweede goal valt na een vrijetrap die er geen was, de derde goal stond RWDM met twee buitenspel tijd voor eindelijk een VAR! Zelf heeft men toch 4-5 doelrijpe kansen gehad. Op naar de volgende tegen Genk waar men nog een rekening open heeft staan!
Hier wel ontgocheling.
Niet voor ons spel en prestatie die waren goed tot zeer goed met inderdaad voldoende doelkansen.
Wel voor het feit dat ik besef dat RWDM en waarschijnlijk ook SK Beveren beter en sterker zijn, waardoor de kans om kampioen te spelen en te promoveren heel klein is. Toch hoop ik dat we lang in de top 3 blijven staan en kunnen blijven dromen !
Dit is mooi en hopelijk kunnen we volgende zondag revanche nemen op Jong Genk want ik blijf erbij beloftenploegen horen niet thuis in een prof-competitie dus zal heel blij zijn als er dit seizoen al één degradeerd !
Niet voor ons spel en prestatie die waren goed tot zeer goed met inderdaad voldoende doelkansen.
Wel voor het feit dat ik besef dat RWDM en waarschijnlijk ook SK Beveren beter en sterker zijn, waardoor de kans om kampioen te spelen en te promoveren heel klein is. Toch hoop ik dat we lang in de top 3 blijven staan en kunnen blijven dromen !
Dit is mooi en hopelijk kunnen we volgende zondag revanche nemen op Jong Genk want ik blijf erbij beloftenploegen horen niet thuis in een prof-competitie dus zal heel blij zijn als er dit seizoen al één degradeerd !
Helaas niet kunnen zien, maar naar wat ik lees een verdienstelijke partij. Verliezen op RWDM, voor mij nog steeds de titelfavoriet bij uitstek, is zeker geen schande.
Tegen Jong Genk moeten we echter wel iets recht zetten. Allen op post!
Tegen Jong Genk moeten we echter wel iets recht zetten. Allen op post!
Ben net terug en lees ozzy zijn post en moet hem gelijk geven ! Die challouk maakt molenbeek kampioen wat een speler. Maar de 2-0 vind ik onze keeper niet vrijuit gaan. En de fase net ervoor de handspel was dat er geen ik twijfel.de 3-0 dik buitenspel. En idd zoals ozzy schreef wij hebben veel kansen gehad !
Proberen nu de volgende 2 thuismatchen 6 op 6 te halen. Twee ploegen waar men nog een eitje te pellen heeft nl Genk dat op de sukkel is en Beveren!Carlke wrote: ↑Sun Oct 30, 2022 9:14 pmBen net terug en lees ozzy zijn post en moet hem gelijk geven ! Die challouk maakt molenbeek kampioen wat een speler. Maar de 2-0 vind ik onze keeper niet vrijuit gaan. En de fase net ervoor de handspel was dat er geen ik twijfel.de 3-0 dik buitenspel. En idd zoals ozzy schreef wij hebben veel kansen gehad !
Logisch en te verwachten resultaat vind ik.
De doelman zet zijn muur en veronderstelt dat deze zijn werk doet. Maar in plaats van te springen blijven ze gewoon staan. Dat wordt het moeilijk voor de doelman.Carlke wrote: ↑Sun Oct 30, 2022 9:14 pmBen net terug en lees ozzy zijn post en moet hem gelijk geven ! Die challouk maakt molenbeek kampioen wat een speler. Maar de 2-0 vind ik onze keeper niet vrijuit gaan. En de fase net ervoor de handspel was dat er geen ik twijfel.de 3-0 dik buitenspel. En idd zoals ozzy schreef wij hebben veel kansen gehad !
En wat zouden we dan in 1A kunnen gaan aanrichten volgens u, Mark? De hoop vergroten en ticketje retour? En het supporters-moreel terug naar af!Mark wrote: ↑Sun Oct 30, 2022 7:14 pmHier wel ontgocheling.
Lierse K is momenteel noch financieel noch structureel klaar om te stijgen. Huidig budget x 3 tot 4 zie ik niet gebeuren.
Om in 1A mee te draaien zijn nog heel wat stappen nodig. En dan spreek ik dan ook nog maar van gewoon meedraaien, he, zonder verder een rol van betekenis.
ik vraag me dan af wat zo een doorwinterd supporter als jij dan echt verwacht. Pas op, dit is geen verwijt, he, maar echt interesse omtrent uw gedachtengang en visie.
Je ziet toch ook wekelijks wat de realiteit is qua spelers-potentieel, financiële situatie, algemene Belgische voetbalsituatie, ...
Akkoord, 1A zal waarschijnlijk deuren openen die nu nog gesloten zijn - maar het is nog te vroeg imho.
PS
Rekening houdende met gevoelige tenen: ik wil hier geen polemiek starten maar een debat. Als dit niet kan, laat het onderwerp dan maar vallen.
En misschien hoort het zelfs niet onder deze thread.