Lierse K. - Racing Mechelen [24-09-2022]
Re: Lierse K. - Racing Mechelen [24-09-2022]
Ik zal er in ieder geval zijn !
Hoe veel denken jullie ga worden ik denk 3_1
Rustig matchke, heerlijke sfeer.
Props aan de sups van RCM, voor de laatste 10min dan toch.
Props aan de sups van RCM, voor de laatste 10min dan toch.
- Justhomuch
Ik vond die mannen heel de match wel veel sfeer maken hoor.
Walk in the park, vooral 2e helft.
Ozzy, uwe Libert kon niet mee en Pupe was echt gewoon degelijk, zeker als je weet van waar die komt, waar heb jij de match gevolgd?
Wij komen áltijd terug!
Ja goed sfeer van de Racing zullen we deze jaar nie veel meer zien in uitvak
Zoizo niet in de tribune .Justhomuch wrote: ↑Sat Sep 24, 2022 11:10 pmIk vond die mannen heel de match wel veel sfeer maken hoor.
Ozzy, uwe Libert kon niet mee en Pupe was echt gewoon degelijk, zeker als je weet van waar die komt, waar heb jij de match gevolgd?
Op het LL forum gaf hij gisteren na de 2-1 een comment , " Blijkbaar nagelbijten op de tribunes. Zie het nog 3-1 worden dees niet goed voor de hartlijders"
Toch straf da die zonder beelden te zien zien de 3-1 kan voorspellen

Heb hem eindelijk op de foe lijst gezet .
Verdiende zege al was het lang wachten op de kansen,maar ja die gasten gooien hun kop ervoor ! De 1-0 mooi binnen getrapt van raamaeckers al gaf hij mij een tamme indruk. Gaat toch met iets anders uit de hoek moeten komen voor basis plaats denk .libert nee hoor de schrijver veel beter. De Bie dat is hem ook niet . Vekemans zeker goede match jammer dat hij niet scoorde.sfeer zat goed in stadion vond ik. Toen de 2-1 viel goede zet van Tom om dan in te grijpen want kregen het ineens toch wat bang. Maar na de wissels was match snel gespeeld.
- Justhomuch
Mijn leven is verbeterd sindsdien ik hem op de foe list heb gezet, ik kan het iedereen aanraden!Devyd wrote: ↑Sun Sep 25, 2022 9:00 amZoizo niet in de tribune .Justhomuch wrote: ↑Sat Sep 24, 2022 11:10 pmIk vond die mannen heel de match wel veel sfeer maken hoor.
Op het LL forum gaf hij gisteren na de 2-1 een comment , " Blijkbaar nagelbijten op de tribunes. Zie het nog 3-1 worden dees niet goed voor de hartlijders"
Toch straf da die zonder beelden te zien zien de 3-1 kan voorspellenik denk dat hij daar voor 90 % op de foe lijst staat
Heb hem eindelijk op de foe lijst gezet .
Wij komen áltijd terug!
Leuke bekeravond!
Ik onthoud vooral een zeer degelijke match van Vekemans en, naar het einde toe, een experimenterende TVI. De omschakeling naar een 3-5-2, met Vekemans rond Rocha en de invalbeurt van Gillekens op de 6.
Vielen mij wat tegen, De Bie (die mag wat meer peper in zijn gat steken) en Libert.
Pupe nam heel veel initiatief in het uitvoetballen en deed dat toch wel heel degelijk.
Vekemans die trouwens een zeer irritante blessure aan het scheenbeen had meegenomen uit OHL, die langer duurde dan verwacht en waar hij toch nog altijd niet 100% is van hersteld (speelde gisteren ook met een pijnstiller).
En uitgaande van een interview met hem denkt/dacht TVI toch nadrukkelijk aan een 2-spitsensysteem met Rocha. Lijkt mij wel een goede combo.
Ik onthoud vooral een zeer degelijke match van Vekemans en, naar het einde toe, een experimenterende TVI. De omschakeling naar een 3-5-2, met Vekemans rond Rocha en de invalbeurt van Gillekens op de 6.
Vielen mij wat tegen, De Bie (die mag wat meer peper in zijn gat steken) en Libert.
Pupe nam heel veel initiatief in het uitvoetballen en deed dat toch wel heel degelijk.
Vekemans die trouwens een zeer irritante blessure aan het scheenbeen had meegenomen uit OHL, die langer duurde dan verwacht en waar hij toch nog altijd niet 100% is van hersteld (speelde gisteren ook met een pijnstiller).
En uitgaande van een interview met hem denkt/dacht TVI toch nadrukkelijk aan een 2-spitsensysteem met Rocha. Lijkt mij wel een goede combo.