Lierse - SL 16 FC 09/10/2022 16u00
Re: Lierse - SL 16 FC 09/10/2022 16u00
Toch 2 zuivere kansen niet benut eentje in de eerste helft waar Pupe werd afgelopen en gelukkig de doelman redding bracht, de tweede paar minuten voor tijd schot op de paal. Speel je zulke wedstrijd op Virton weet je hoelaat het zal zijn. Vandaag had je weer 6-7 spelers bij de rust kunnen vervangen. Hoe komt dit toch telkens goed aan een seizoen beginnen met goed voetbal en dat verwaterd na een match of 5-6... Ok de punten zijn binnen en doen een goede zaak maar hoop toch dat het volgende week veel beter zal zijn en vanaf minuut 1 bij de les niet zoals de voorbije matchen!
Was een bijzonder gezapige voetbalnamiddag. Deze gaat niet de geschiedenisboeken in, maar het is wel een belangrijke zege, want:
- We verhinderen een 0/9, en dus een crisissfeertje
- We houden (eindelijk) de 0.
Ik kon me er zeker in vinden dat na de 0-5 tegen Beveren TVI de ploeg wou wakkerschudden. Ik was 10 minuutjes te laat (maar dacht aanvankelijk dat ik de match zou missen, dus toch nog content). Zag meteen een aantal ballen gedropt worden in de rug van onze bulldozers achteraan. Die worden er gewoon afgelopen, dat is echt pijnlijk om te zien. Had al schrik dat het zo'n avond zou worden, maar twee klasseflitsen en plots zit je op een zetel. Verder vrij volwassen uitgespeeld vind ik. Dit SL16 is toch vrij matig ivm de andere beloftenploegen.
Dit zijn het soort overwinningen die je op het einde van het seizoen in de top 6 houden. Lelijk winnen is ook een kunst. Tegen Virton zal het beter moeten, maar toch ook geen onhaalbarte kaart. De concurrenten in de top 6 hebben komend weekend allemaal betrekkelijk makkelijke matchen op de planning staan, dus beter laten we ook niet teveel liggen.
Op naar komend weekend!
Hopelijk komt er tijdens de winterstop een CV bij eentje met ervaring en snelheid.KRKN wrote: ↑Sun Oct 09, 2022 7:14 pmWas een bijzonder gezapige voetbalnamiddag. Deze gaat niet de geschiedenisboeken in, maar het is wel een belangrijke zege, want:
- We verhinderen een 0/9, en dus een crisissfeertje
- We houden (eindelijk) de 0.
Ik kon me er zeker in vinden dat na de 0-5 tegen Beveren TVI de ploeg wou wakkerschudden. Ik was 10 minuutjes te laat (maar dacht aanvankelijk dat ik de match zou missen, dus toch nog content). Zag meteen een aantal ballen gedropt worden in de rug van onze bulldozers achteraan. Die worden er gewoon afgelopen, dat is echt pijnlijk om te zien. Had al schrik dat het zo'n avond zou worden, maar twee klasseflitsen en plots zit je op een zetel. Verder vrij volwassen uitgespeeld vind ik. Dit SL16 is toch vrij matig ivm de andere beloftenploegen.
Dit zijn het soort overwinningen die je op het einde van het seizoen in de top 6 houden. Lelijk winnen is ook een kunst. Tegen Virton zal het beter moeten, maar toch ook geen onhaalbarte kaart. De concurrenten in de top 6 hebben komend weekend allemaal betrekkelijk makkelijke matchen op de planning staan, dus beter laten we ook niet teveel liggen.
Op naar komend weekend!
Wat hier over te zeggen valt ...... slaapverwekkend, al goed dat we efficiënt waren ! Eerste helft walbrecq en Pieter goed rest niks, 2 de helft laes ook goed rest niet aanwezig , winst en de 0 gehouden de rest is bijzaak
Klopt helemaal. Met een crisisje op de loer was enkel de overwinning belangrijk. Best fijn overigens zo’n kurkdroge winst! Niet eens zo lang geleden zat zoiets er niet in. De eerste plaats had msch toch wat gemakzucht veroorzaakt? Msch niet slecht dat we die les zo vroeg al gekregen hebben. Vanaf nu terug elke week het mes tussen de tanden en dit seizoen wordt nog lekker onvoorspelbaar.
Ondanks de zakelijke overwinning & goede resultaten dit seizoen, is de sfeer echt triest. Ik denk dat gisteren het dieptepunt qua sfeer was dat ik ooit meemaakte op het lisp. Komt deels door de tegenstander wrs, maar o wat wordt BT gemist.
Neen, voor mij geen matchen tegen beloftenploegen meer. Of het moest eentje voor de titel zijn
Neen, voor mij geen matchen tegen beloftenploegen meer. Of het moest eentje voor de titel zijn

Kan je volledig volgen.GeelZwart wrote: ↑Mon Oct 10, 2022 11:18 amOndanks de zakelijke overwinning & goede resultaten dit seizoen, is de sfeer echt triest. Ik denk dat gisteren het dieptepunt qua sfeer was dat ik ooit meemaakte op het lisp. Komt deels door de tegenstander wrs, maar o wat wordt BT gemist.
Neen, voor mij geen matchen tegen beloftenploegen meer. Of het moest eentje voor de titel zijn![]()
Beloften horen niet thuis in een profcompetitie ! Als ze toch in een echte competitie willen spelen dan alleen in de amateur reeksen. Ze zorgen ook voor competitie vervalsing, door de wisselde opstellingen met meer of minder spelers met 1A ervaring !
Ik hoop dus elk jaar een zakker van de beloftenteams tot we ervan af zijn !
2....Mark wrote: ↑Mon Oct 10, 2022 11:40 amKan je volledig volgen.GeelZwart wrote: ↑Mon Oct 10, 2022 11:18 amOndanks de zakelijke overwinning & goede resultaten dit seizoen, is de sfeer echt triest. Ik denk dat gisteren het dieptepunt qua sfeer was dat ik ooit meemaakte op het lisp. Komt deels door de tegenstander wrs, maar o wat wordt BT gemist.
Neen, voor mij geen matchen tegen beloftenploegen meer. Of het moest eentje voor de titel zijn![]()
Beloften horen niet thuis in een profcompetitie ! Als ze toch in een echte competitie willen spelen dan alleen in de amateur reeksen. Ze zorgen ook voor competitie vervalsing, door de wisselde opstellingen met meer of minder spelers met 1A ervaring !
Ik hoop dus elk jaar een zakker van de beloftenteams tot we ervan af zijn !
Bwa, twas heel gezapig, maar ik heb eind vorig jaar toch veel ergere matchen meegemaakt qua sfeer hoor.GeelZwart wrote: ↑Mon Oct 10, 2022 11:18 amOndanks de zakelijke overwinning & goede resultaten dit seizoen, is de sfeer echt triest. Ik denk dat gisteren het dieptepunt qua sfeer was dat ik ooit meemaakte op het lisp. Komt deels door de tegenstander wrs, maar o wat wordt BT gemist.
Niet tegenstaande: snel terug een sfeergroep nodig. En beloftenploegen helpen inderdaad niet.