Lierse K - Deinze [23-10-2021]
Re: Lierse K - Deinze [23-10-2021]
Deinze op volle sterkte precies.
Trainer Tom Van Imschoot selecteerde volgende twintig spelers voor de thuiswedstrijd van deze avond 20u45 tegen KMSK Deinze.
Brughmans, De Schrijver, Abdallah, Limbombe. S, Laes, Schuermans, Gillekens, Hendrickx, Schouterden, Yagan, Bitsindou, Van Acker, Swinnen, Maes, Vannuffelen, De Smet, De Schryver, Naessens, Liongola en Poelmans.
Van Lommel, Maesen, Kieboom, Limbombe.M en Teunen werden niet geselecteerd.
Van Lommel onze sponsor niet geselecteerd goed bezig onze stafKRKN wrote: ↑Sat Oct 23, 2021 1:56 pmTrainer Tom Van Imschoot selecteerde volgende twintig spelers voor de thuiswedstrijd van deze avond 20u45 tegen KMSK Deinze.
Brughmans, De Schrijver, Abdallah, Limbombe. S, Laes, Schuermans, Gillekens, Hendrickx, Schouterden, Yagan, Bitsindou, Van Acker, Swinnen, Maes, Vannuffelen, De Smet, De Schryver, Naessens, Liongola en Poelmans.
Van Lommel, Maesen, Kieboom, Limbombe.M en Teunen werden niet geselecteerd.

Al 6 matchen niet meer van Deinze gewonnen. Tijd om hier verandering in te brengen. Come on boys!
Jens Naessens zit opnieuw bij de kern zie ik.
Weet ondertussen al iemand waarom hij vorige wedstrijd plots niet op de bank zat ?
Weet ondertussen al iemand waarom hij vorige wedstrijd plots niet op de bank zat ?
Formerly known as Lisp-boy
-
Vergaaneglorie
Ik denk dat ik Virton nog steeds niet verwerkt heb. Zie het van geen kanten zitten vandaag, verwacht ons aan een pak slaag.
Zal maar genoeg drinken en zingen.
Zal maar genoeg drinken en zingen.
Dat Schuermans opnieuw in de basis start begint me wel te irriteren. Zijn "snelheid" en "wendbaarheid" heeft ons al punten gekost en zal ons in de toekomst nog punten gaan kosten. Verder had voor mijn part Naessens wel eens in de spits mogen starten, Abdallah heeft er nog niet al te veel van terecht gebracht.
2...weer goal op de klakLisp-boy wrote: ↑Sat Oct 23, 2021 8:30 pmDat Schuermans opnieuw in de basis start begint me wel te irriteren. Zijn "snelheid" en "wendbaarheid" heeft ons al punten gekost en zal ons in de toekomst nog punten gaan kosten. Verder had voor mijn part Naessens wel eens in de spits mogen starten, Abdallah heeft er nog niet al te veel van terecht gebracht.
Rusten met een 0-1 achterstand door slecht wegwerken achteraan van jawel ... Schuermans.
Vrij veel balbezit tussen verdediging en middenveld, maar vooraan brengt ons aanvallend trio (Abdallah, Yagan, Limbombe) er helemaal niks van terecht. Geen goeie voorzetten, geen schoten tussen de palen, niks, nul, nada. Wat Abdallah betreft, eigenlijk spelen we zo een beetje zonder spits. Limbombe worstelt met zichzelf en Yagan is slechts een schim van de gevaarlijke speler die hij vroeger was. De enige goeie aanval was in de 45e minuut, maar over geschoten door Van Acker. TVI mag uit een ander vaatje gaan tappen, want zo lukt het nooit.
Tijd voor Naessens !
Vrij veel balbezit tussen verdediging en middenveld, maar vooraan brengt ons aanvallend trio (Abdallah, Yagan, Limbombe) er helemaal niks van terecht. Geen goeie voorzetten, geen schoten tussen de palen, niks, nul, nada. Wat Abdallah betreft, eigenlijk spelen we zo een beetje zonder spits. Limbombe worstelt met zichzelf en Yagan is slechts een schim van de gevaarlijke speler die hij vroeger was. De enige goeie aanval was in de 45e minuut, maar over geschoten door Van Acker. TVI mag uit een ander vaatje gaan tappen, want zo lukt het nooit.
Tijd voor Naessens !
Last edited by Netzer on Sat Oct 23, 2021 9:39 pm, edited 1 time in total.