Lommel - Lierse K. [19-09-2021]
Re: Lommel - Lierse K. [19-09-2021]
Kan ik moeilijk inschatten, vanavond eens loeren op de stream, maar eerlijkgezegd zou het me weinig verbazen. Zondagavond is de ergst mogelijke moment voor een away. Had zelf graag meegegaan maar onmogelijk op zondagavond.
Waren ook maar 600 beschikbare kaarten denk ik. En verplichte buscombi he.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
800 tickets waren en blijkbaar beschikbaar. Schat een dikke 300-400man aanwezig met bussen vandaag.
Gaan ook wel Lierse fans in vak K zitten wegens de belachelijke buscombi regeling. Dus 400 moeten we altijd halen
Gaan ook wel Lierse fans in vak K zitten wegens de belachelijke buscombi regeling. Dus 400 moeten we altijd halen
Jij ook in vak K vermoedelijk?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
300-400 op een zondagavond is een erg mooi aantal, vind ik. Zij die gaan: make some noise
Zin in! Al is het vanuit de zetel hier.
Hebben jullie ook problemen met ELEVEN sports?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
De Smet zag er daar niet goed uit, of zie ik het fout?
Arbitrage man man al twee hoekschoppen onthouden en die twee gele kartons voor Bitsi en Hakim.