Lierse K. - Virton [22-08-2021]
Re: Lierse K. - Virton [22-08-2021]
Als de match maar doorgaat of niet stilgelegt moet worden...
- Justhomuch
Van een beetje regen gaat niemand dood, Ozzy. Heb je nu trouwens je abbo al?
Verwachte onweer etc Justho
- Justhomuch
Ola! Wat lees ik hier? Gaat het gebeuren?
Wij komen áltijd terug!
De Schuer se... 
Mooi resultaat en uiterst belangrijke driepunter! Het slot van een erg mooie week voor iedereen die onze club steunt.
Schuer uiteraard man van de match: twee prachtige kopballen voorbij een sterk keepende Sadin. Toont trouwens ons gevaar op hoekschoppen aan: met Hakim, Schuer en Bitsindu hebben we veel présence en gevaar bij stilstaande fases.
Gillekens zijn lange voorzetten waren trouwens echt bijzonder indrukwekkend. Aanvallend was het ook zeker niet slecht. Als Limbombe en Hakim een beetje minder zelfzuchtig waren had de score nog hoger kunnen oplopen.
Wat Virton betreft: ze waren taaier dan ik had verwacht. Die gaan na verloop van tijd punten afsnoepen van ploegen, maar blijven wel de degradatiekandidaat bij uitstek.
Ik heb het verder allemaal op een matige stream (inclusief frustrerende haperingen) moeten aanschouwen. De sfeer zag er goed uit: mooie tifo ook. Qua aantal supporters mogen we niet klagen, maar dat mag zeker nog omhoog na de vakantieperiode (dan sta ik er zelf ook weer tussen
Op naar Wetteren. Dat is te vroeg om van onze wolk te sukkelen. Winnen is dus een must.
Keeper pakt daar wel 2 gemaakte goals van Hakim... Zaterdag op Westel daar zijn mogelijkheden...KRKN wrote: ↑Sun Aug 22, 2021 6:16 pmMooi resultaat en uiterst belangrijke driepunter! Het slot van een erg mooie week voor iedereen die onze club steunt.
Schuer uiteraard man van de match: twee prachtige kopballen voorbij een sterk keepende Sadin. Toont trouwens ons gevaar op hoekschoppen aan: met Hakim, Schuer en Bitsindu hebben we veel présence en gevaar bij stilstaande fases.
Gillekens zijn lange voorzetten waren trouwens echt bijzonder indrukwekkend. Aanvallend was het ook zeker niet slecht. Als Limbombe en Hakim een beetje minder zelfzuchtig waren had de score nog hoger kunnen oplopen.
Wat Virton betreft: ze waren taaier dan ik had verwacht. Die gaan na verloop van tijd punten afsnoepen van ploegen, maar blijven wel de degradatiekandidaat bij uitstek.
Ik heb het verder allemaal op een matige stream (inclusief frustrerende haperingen) moeten aanschouwen. De sfeer zag er goed uit: mooie tifo ook. Qua aantal supporters mogen we niet klagen, maar dat mag zeker nog omhoog na de vakantieperiode (dan sta ik er zelf ook weer tussen).
Op naar Wetteren. Dat is te vroeg om van onze wolk te sukkelen. Winnen is dus een must.