Thes Sport - Lierse K. [17-08-2021]
-
Re: Thes Sport - Lierse K. [17-08-2021]
PDS kan nog wel een tijdje blijven staan denk ik, die deed dat naar mijn mening echt goed. Laat die Hendrickx zich eerst nog maar eens bewijzen, kan zeker geen kwaad.KRKN wrote: ↑Tue Aug 17, 2021 2:12 pmDe selectie is er. Belangrijkste nieuws is dat we Poelmans recupereren, toch een aanzienlijke versterking in de breedte.
Opvallend: Maesen is zelfs niet geblesseerd, en dat met Naessens die nog out is. Hendrickx is nog niet speelgerechtigd. De spits, doelman en RB lijken me dus al een zekerheid.
Deed het zeker niet slecht, maar er kwam toch wel wat gevaar van Deinze op zijn kant vond ik.KLSK190630 wrote: ↑Tue Aug 17, 2021 2:44 pmPDS kan nog wel een tijdje blijven staan denk ik, die deed dat naar mijn mening echt goed. Laat die Hendrickx zich eerst nog maar eens bewijzen, kan zeker geen kwaad.KRKN wrote: ↑Tue Aug 17, 2021 2:12 pmDe selectie is er. Belangrijkste nieuws is dat we Poelmans recupereren, toch een aanzienlijke versterking in de breedte.
Opvallend: Maesen is zelfs niet geblesseerd, en dat met Naessens die nog out is. Hendrickx is nog niet speelgerechtigd. De spits, doelman en RB lijken me dus al een zekerheid.
Der gaat nog ne spits moeten bijkomen vrees ikKRKN wrote: ↑Tue Aug 17, 2021 2:12 pmDe selectie is er. Belangrijkste nieuws is dat we Poelmans recupereren, toch een aanzienlijke versterking in de breedte.
Komaan Lierse! Het kriebelt weer hier. Vind de wedstrijd toch wel belang hebben. Zo’n nieuwe en jonge ploeg moet vertrouwen opdoen. Vorig jaar was het voorzichtig bemoedigende begin ineens geknakt na de bekeruitschakeling. En heel deze club droomt van nog eens een mooie affiche op het Lisp!
Ik kan je daar idd wel in volgen. Afgaande op de opstelling lijkt het me duidelijk dat de club deze match aanzienlijk belang toeschrijft. Van Acker op het middenveld en Gillekens centraal; benieuwd. Jammer genoeg geen livestream.stakke wrote: ↑Tue Aug 17, 2021 6:16 pmKomaan Lierse! Het kriebelt weer hier. Vind de wedstrijd toch wel belang hebben. Zo’n nieuwe en jonge ploeg moet vertrouwen opdoen. Vorig jaar was het voorzichtig bemoedigende begin ineens geknakt na de bekeruitschakeling. En heel deze club droomt van nog eens een mooie affiche op het Lisp!
Tussenstand? Iemand?
Beker dus weer geen prioriteit?