Union - Lierse K [05-02-2021]
Re: Union - Lierse K [05-02-2021]
Hmm ik weet die penalty niet zo goed. Licht, maar moet je dat niet fluiten als scheids?
Dubieus wel.
Dubieus wel.
Ik vind hem onterecht. Bitsindou speelt wel sterk vind ik.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Hop, 2-0 weeral. Ik ga maar iets anders kijken denk ik, hopeloos dit.
Formerly known as Lisp-boy
Herhaling van de vorige match tegen Union precies. We wisten natuurlijk dat het hier niet ging gebeuren, maar toch.
Laes heeft het lastig.
Laes heeft het lastig.
- Justhomuch
De scheids heeft beslist, trekt voor het minste geel voor ons, lichte penalty,...
Dat we hier niet zomaar iets gingen rapen wisten we, maar nu mogen we ons toch wel bestolen voelen imo.
Dat we hier niet zomaar iets gingen rapen wisten we, maar nu mogen we ons toch wel bestolen voelen imo.
Wij komen áltijd terug!
Hier gaan we volgens mij met amper 9 spelers eindigen vrees ik.
Heel sterke tegenstrever maar waar Gilis in eerste 2 maanden de beste was, vind ik hem nu toch al tijdje minder.
Heel sterke tegenstrever maar waar Gilis in eerste 2 maanden de beste was, vind ik hem nu toch al tijdje minder.
Zuur van die penalty, maar dit is ook wel een gevolg van die egelstelling keer op keer. Niet dat het tegen Union onlogisch is, maar toch. Veel voetbal zien we niet.
Zou me verbazen als we met 11 de match eindigen.
Zou me verbazen als we met 11 de match eindigen.
Ik begrijp niet dat Aabbou de voorkeur krijgt op Allach... hij verliest zo vaak duels...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
En dan is het super ergerlijk dat ze stoppen met spelen als er ene blíjft liggen. Kinderlijk.
-
KLSK190630
Ik ga niet meer verder kijken niet van men gewoonten maar allach eruit laten en gilis die een 10 is dan op de flank slecht bezig TVI. Heb hem altijd verdedigd maar begin me toch vragen te stellen als hij vangenechten en die abbou opstelt.