Lierse K - Club NXT [20-09-2020]
Re: Lierse K - Club NXT [20-09-2020]
Den 3 ook dan of wat donderdag konden we geen tickets bestellen voor tribune 3. Nu op tribune 1. Vak f
Geen idee. Heb al verschillende verhalen gehoord. Mijn gok is dat afhankelijk van je bubbelgrootte je niet zomaar overal kan zitten. Daarom het moeizame tickets kopen. Nu goed, ik ben al blij dat ik sebiet kan gaan zien. De stewards en organisatie steekt hier veel moeite in. Hopelijk kan het blijven duren en hebben we een mooie voetbaldag.
Nog steeds geen Vermeiren in de selectie. Iemand een idee hoe lang die out is?
Ik verkies Petrov, daar niet van. Maar lijkt me toch geen overbodige luxe om een tweede spits achter de hand te hebben.
Ik verkies Petrov, daar niet van. Maar lijkt me toch geen overbodige luxe om een tweede spits achter de hand te hebben.
-
De cuyper en van den keybus op de bank bij club brugge op waregem nu. Dat zijn de beteren van club nxt. Geen excuses straks!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Samuel asoma ook trouwens. Dat zij' 3 starters van tegen union!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
El Kababri niet in de selectie, vind ik echt wel raar.
Zeker omdat hij toch wel de betere is van Van Genechten.
Zeker omdat hij toch wel de betere is van Van Genechten.
Formerly known as Lisp-boy
El ansri op de bank. Denk dat ze die in geval van nood ook rb kunnen zetten
En weer Samyn op de bank ook, ik blijf dat jammer vinden.
Formerly known as Lisp-boy
Petrov... Ik begrijp meer en meer waarom die bij Westerlo niet speelde..