Lierse K - RWDM [29-08-2020]
Re: Lierse K - RWDM [29-08-2020]
Benieuwd of we opnieuw zo defensief gaan spelen als tegen Westerlo. RWDM gaat vermoedelijk minder willen aanvallen, hoewel die anderzijds ook wel op 3 punten rekenen denk ik.
En inderdaad, hopelijk kan Petrov wat laten zien!
Benieuwd wie onze penalties gaat trappen nu Buyens er niet meer is trouwens.
En inderdaad, hopelijk kan Petrov wat laten zien!
Benieuwd wie onze penalties gaat trappen nu Buyens er niet meer is trouwens.
Kan het ook geen optie zijn om El Kababri als defensieve middenvelder te gebruiken en Bitsindou een rij naar achter te schuiven centraal in de defensie, naast Santermans ?
Zoiets dan :
------------------------------------------Petrov---------------------------------------------
------------------Allach---------------------------------------Samyn----------------------
-------------------------------------------Gilis-----------------------------------------------
-------------------------------El Ansri-----------El Kababri--------------------------------
---------Cauwenbergh-----Santermans-----Bitsindou-------Van Genechten----------
---------------------------------------Brughmans--------------------------------------------
Formerly known as Lisp-boy
Op zich geen slecht idee, ware het niet dat rwdm met 2 bikkels (rommens en cruz) op het middenveld speelt. Je boet met el kababri vs scott een goeie 25cm in waardoor je volgens mij teveel duels gaat verliezen.Lisp-boy wrote: ↑Sat Aug 29, 2020 2:12 amKan het ook geen optie zijn om El Kababri als defensieve middenvelder te gebruiken en Bitsindou een rij naar achter te schuiven centraal in de defensie, naast Santermans ?
Zoiets dan :
------------------------------------------Petrov---------------------------------------------
------------------Allach---------------------------------------Samyn----------------------
-------------------------------------------Gilis-----------------------------------------------
-------------------------------El Ansri-----------El Kababri--------------------------------
---------Cauwenbergh-----Santermans-----Bitsindou-------Van Genechten----------
---------------------------------------Brughmans--------------------------------------------
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Matchday !
Zwaar benieuwd jongens. Een 4 / 6 zou me heel gelukkig maken. Mogen we tevreddn zijn met een puntje?
Zwaar benieuwd jongens. Een 4 / 6 zou me heel gelukkig maken. Mogen we tevreddn zijn met een puntje?
In gva staat: samyn start samen met petrov ten koste van straetman en vermeiren. El ansri nog niet fit en wordt in de ploeg vervangen door smolders. Da's wel een heeeeel statisch middenveld. El kababri zit nog niet in de selectie.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wel gestalte. Dan kan je mikken op veel corners door Samyn de achterlijn te laten halen en zo iets trachten te forceren neem ik aan. Het gaat geen mooie match worden denk ik
Ai, das een aderlating. Ik vond Smolders ook niet zo sterk invallen eigenlijk vorig weekend.
-
KLSK190630
Ik denk dat we beter gewoon de officiele opstelling afwachten. Ik denk niet dat TVI even zijn opstelling zomaar in de krant prijsgeeft hoor. Wat El ansri betreft, zeeeeer jammer want voetballend 1 vd beteren.