K. Sint-Eloois Winkel Sport - Lierse Kempenzonen [12-01-2020]
Re: K. Sint-Eloois Winkel Sport - Lierse Kempenzonen [12-01-2020]
Achterlinie met Vinck, Ben, Wils en Nelissen dan gok ik?
Lijkt me te verwachten. En eerlijk gezegd vond ik Wils achteraan beter dan de periode met Frans dat hij terug een rij opgeschoven was.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Wie er op het middenveld en voorhoede gaat plaatsnemen vind ik minder duidelijk. Allach lijkt me wel meteen in de basis te gaan starten.
Het begint serieus te kriebelen. We moeten hier echt winnen. Ik hoop dat er goed wat volk afzakt.
Ik zou die nieuwe spits graag eens bezig zien, maar das misschien wat ondankbaar naar Simon toe.
Pronostiekje: 2-3. 2x Alegria en Janssens.
De selectie:
Trainer Dirk Gyselinckx selecteerde onderstaande 19 spelers voor de uitwedstrijd van morgenmiddag 15u tegen Winkel Sport.
Rosala, Delorge, Nelissen, Vermeiren, Janssen, Vinck, Buyens, Geens, Rausin, Sols, Maesen, Kindermans, Van Der Veken, Maus, Wils, Samyn, Allach, Santermans en Allegria
Wintertransfers Allach, Santermans en Allegria maken deel uit van de selectie.
Goed nieuws vanuit de ziekenboeg, Boulaouali en Smolders hebben de groepstrainingen hervat. Da Silva en Kuijlaars volgen een individueel programma. Osei-Berkoe is nog een tijdje out.
De selectie:
Trainer Dirk Gyselinckx selecteerde onderstaande 19 spelers voor de uitwedstrijd van morgenmiddag 15u tegen Winkel Sport.
Rosala, Delorge, Nelissen, Vermeiren, Janssen, Vinck, Buyens, Geens, Rausin, Sols, Maesen, Kindermans, Van Der Veken, Maus, Wils, Samyn, Allach, Santermans en Allegria
Wintertransfers Allach, Santermans en Allegria maken deel uit van de selectie.
Goed nieuws vanuit de ziekenboeg, Boulaouali en Smolders hebben de groepstrainingen hervat. Da Silva en Kuijlaars volgen een individueel programma. Osei-Berkoe is nog een tijdje out.
Winst is een must aangezien de concurrenten Tubeke-Dender hun wedstrijden wonnen ...
- Justhomuch
Ik vrees dat ze de knoop hebben doorgehakt. Ik verwacht hem niet meer terug te zien.
Idd we moeten winnen zoals Ozzy zegt,concurrenten winnen dus als we zelf winnen komen we zelfs kort bij middenmoot. Bij verlies word druk immens vrees ik !