Lierse Kempenzonen - RFC Liege [30-11-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse Kempenzonen - RFC Liege [30-11-2019]

Post by ozzy105 » Sat Nov 30, 2019 10:47 pm

KRKN wrote:
Sat Nov 30, 2019 10:33 pm
ozzy105 wrote:
Sat Nov 30, 2019 10:13 pm
1-1 te weinig en volgende week naar Thes …
Volgende keer moet ge ze in persoon aanmoedigen he :)

Ik vond dat we een goeie match gespeeld hebben, maar het resultaat is te zwak. Na een dramatisch eerste kwartier nemen we de match wel echt in handen en tonen we wat we kunnen. De inbreng van Maesen op het einde gaf echter niet wat het moest.

Ik heb hier al vaker een lans gebroken voor Doumbia, maar ik vond hem vandaag weer de sterkste op het veld. Chapeau, wat die kerel doet. Wint quasi elk duel.

Maar, een zure kanttekenig: onze doelman. Vorig jaar held en puntenpakker. Nu is hij zijn rekening toch aan het omdraaien. Lijkt echt vertrouwen te missen. Hij kost ons punten op dit moment.

Op naar Thes. Ne moeilijke; weeral.

P.S. Leuk om eens uitsupporters te hebben :)
Iedere week hetzelfde verhaal spijtig genoeg dramatisch starten gevolg men komt op achterstand en begint de miserie en dan heb je de pech dat je momenteel geen spelers hebt die het verschil kunnen maken! ik heb in vorige post al de mensen opgesomd die een basisplek hebben en er niet bijzijn door blessures en het is niet één speler maar het gaat over 6-7 spelers weet je genoeg .. neen echt dit komt niet meer goed. Kan je alles in de schoenen schuiven van het bestuur? Neen, dit is gewoon brute pech alhoewel je van sommige spelers wel wist dat ze blessuregevoelig zijn bv Da Silva-Samyn .. de schade is echter al aangericht bij het begin van het nieuwe seizoen door blijven vast te klampen aan RP waardoor ook nog ééns het vertrouwen een ferme deuk kreeg met als gevolg een dramatische 3 op 27 onder Peeters en we weten allen ééns je daar onderaan staat ..

Carlke

Post by Carlke » Sat Nov 30, 2019 11:27 pm

KRKN wrote:
Sat Nov 30, 2019 10:33 pm
ozzy105 wrote:
1-1 te weinig en volgende week naar Thes …
Volgende keer moet ge ze in persoon aanmoedigen he :)

Ik vond dat we een goeie match gespeeld hebben, maar het resultaat is te zwak. Na een dramatisch eerste kwartier nemen we de match wel echt in handen en tonen we wat we kunnen. De inbreng van Maesen op het einde gaf echter niet wat het moest.

Ik heb hier al vaker een lans gebroken voor Doumbia, maar ik vond hem vandaag weer de sterkste op het veld. Chapeau, wat die kerel doet. Wint quasi elk duel.

Maar, een zure kanttekenig: onze doelman. Vorig jaar held en puntenpakker. Nu is hij zijn rekening toch aan het omdraaien. Lijkt echt vertrouwen te missen. Hij kost ons punten op dit moment.

Op naar Thes. Ne moeilijke; weeral.

P.S. Leuk om eens uitsupporters te hebben :)
Idd zo heb ik het ook gezien ! Spelen een van onze beste matchen ! Onze keeper krijgt wel heel veel krediet. Hij kost ons de laatste weken punten ! Ik denk nog altijd dat we het niet redden. Scoren moeilijk,en elke week lullige doelpunten tegen. Zo red je het niet.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Nov 30, 2019 11:44 pm

Bijna de ganse basisploeg ligt al maanden in de lappenmand, sommige jongens die nu een kans krijgen zijn gewoonweg te plat enkel goed voor een paar reeksen lager. Sols-Maus-Nelissen-VD Veken-D'Onofrio-Maesen zijn te plat en dan heb je nog jonge spelers die juist komen piepen als Garcia-Ben Hammou .. Luc en co zullen hun portemonnee moeten opendoen of degradatie volgt zo simpel is het! Minstens 3-4 doelgerichte aankopen zijn nodig nl spits-flankaanvaller- nummer 10 maar dat weet je al anderhalf seizoen en dan nog links-rechtsachter! Werk aan de winkel voor Luc wil men volgend seizoen nog aantreden in de hoogste amateurreeks!

Gerda

Post by Gerda » Sun Dec 01, 2019 12:20 am

Grrrr.... Toch weer een 6 punten wedstrijd vakkundig de nek omgedraaid.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Dec 01, 2019 8:43 am

ozzy105 wrote:
1-1 te weinig en volgende week naar Thes … als Luc en co na de winterstop serieus hun portemonnee niet opendoen zal degradatie volgen jammer genoeg want met deze zwakke kern gaat men het niet redden. Teveel spelers die enkel goed zijn voor een paar reeksen lager. Van Smolders-Kuilaars-Osei-Samyn-Da Silva-Boulaouali moet je dit seizoen weinig of niks meer verwachten dan nu nog Van Aerschot-Wils voor weken out .. teveel van het slechte!
Samyn zou na de winterstop terug speelklaar zijn.

Doumbia beste man op het veld. Ik vond trouwens Luik veel slechter als ons vanaf we meer in het spel zijn gekomen.
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Sun Dec 01, 2019 9:11 am

Justhomuch wrote:
Sun Dec 01, 2019 8:43 am
ozzy105 wrote:
1-1 te weinig en volgende week naar Thes … als Luc en co na de winterstop serieus hun portemonnee niet opendoen zal degradatie volgen jammer genoeg want met deze zwakke kern gaat men het niet redden. Teveel spelers die enkel goed zijn voor een paar reeksen lager. Van Smolders-Kuilaars-Osei-Samyn-Da Silva-Boulaouali moet je dit seizoen weinig of niks meer verwachten dan nu nog Van Aerschot-Wils voor weken out .. teveel van het slechte!

Doumbia beste man op het veld. Ik vond trouwens Luik veel slechter als ons vanaf we meer in het spel zijn gekomen.
Dat is ook zo maar tegen ploegen als Luik en zo zijn er veel, moet je voor komen. Wij doen altijd blunders van formaat en zit de tegenpartij op rozen !

Eric

Post by Eric » Sun Dec 01, 2019 9:40 am

Carlke wrote:
Sun Dec 01, 2019 9:11 am
Justhomuch wrote:
Sun Dec 01, 2019 8:43 am
ozzy105 wrote:

Dat is ook zo maar tegen ploegen als Luik en zo zijn er veel, moet je voor komen. Wij doen altijd blunders van formaat en zit de tegenpartij op rozen !
Ik vond ze het eerste kwartier toch serieus sterk, vooral hun nr. 24 deed ons toch veel zeer.
En nee, ik geloof dat we er gewoon inblijven. Onder RP verloren we dit soort matchen. Nu graaien we toch al vaker een puntje mee. Da's nog niet genoeg, maar ik denk dat we er na de winterstop wel gaan staan.

Eric

Post by Eric » Sun Dec 01, 2019 10:11 am

Trouwens: toch sjiek dat die beloftespeler na z'n goeie partij op Dender meteen in de basis staat. Chapeau daarvoor.

Edsnirp

Post by Edsnirp » Sun Dec 01, 2019 11:24 am

Het doelpunt op de doelman afschuiven is niet eerlijk. Het begint bij een inworp op eigen helft, deze wordt slecht uitgevoerd naar een achterspeler onder druk. Deze klungelt wat en kan dan nog een lullig balletje naar de doelman geven die dat aan het twijfelen gaat. Driemaal een foute keuze.

Flor

Post by Flor » Sun Dec 01, 2019 12:25 pm

Edsnirp wrote:
Sun Dec 01, 2019 11:24 am
Het doelpunt op de doelman afschuiven is niet eerlijk. Het begint bij een inworp op eigen helft, deze wordt slecht uitgevoerd naar een achterspeler onder druk. Deze klungelt wat en kan dan nog een lullig balletje naar de doelman geven die dat aan het twijfelen gaat. Driemaal een foute keuze.
Deed later op de avond wel nog iets soortgelijks, maar je hebt een punt dat het niet alleen zijn fout is.
Toch zie je dat zijn vertrouwen niet meer echt ok is, vind ik.

Post Reply