Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]
Vernomen dat Vinck niet zal starten. Ik hoop dat mijn bron ongelijk heeft. Geen idee wie er in zijn plaats zal spelenJusthomuch wrote: ↑Fri Oct 11, 2019 6:36 pmTrainer Rocky Peeters selecteerde onderstaande 20 spelers voor de thuiswedstrijd van morgenavond 20u tegen K.SK Heist
Rosala, Vd Veken, Nelissen, Doumbia, Vermeiren, Da Silva, Janssen, Vinck, Buyens, Wils, Smolders, Kargbo, Maus, Kindermans, Geens, Rausin, Frans, Maesen, Sols en Van Aerschot.
Osei-Berkoe, Boulaouali, Kuijlaars en Samyn zijn nog out met blessures. D'Onofrio en Delorge vielen naast de selectie.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Misschien maar met 3 achteraan doumbia Frans Smolders . Denk ik dan héAxassin wrote: ↑Fri Oct 11, 2019 8:41 pmVernomen dat Vinck niet zal starten. Ik hoop dat mijn bron ongelijk heeft. Geen idee wie er in zijn plaats zal spelenJusthomuch wrote: ↑Fri Oct 11, 2019 6:36 pmTrainer Rocky Peeters selecteerde onderstaande 20 spelers voor de thuiswedstrijd van morgenavond 20u tegen K.SK Heist
Rosala, Vd Veken, Nelissen, Doumbia, Vermeiren, Da Silva, Janssen, Vinck, Buyens, Wils, Smolders, Kargbo, Maus, Kindermans, Geens, Rausin, Frans, Maesen, Sols en Van Aerschot.
Osei-Berkoe, Boulaouali, Kuijlaars en Samyn zijn nog out met blessures. D'Onofrio en Delorge vielen naast de selectie.
Dat zou verklaren waarom Delorge er ook niet bij is.Carlke wrote: ↑Fri Oct 11, 2019 10:42 pmMisschien maar met 3 achteraan doumbia Frans Smolders . Denk ik dan héAxassin wrote: ↑Fri Oct 11, 2019 8:41 pmVernomen dat Vinck niet zal starten. Ik hoop dat mijn bron ongelijk heeft. Geen idee wie er in zijn plaats zal spelenJusthomuch wrote: ↑Fri Oct 11, 2019 6:36 pmTrainer Rocky Peeters selecteerde onderstaande 20 spelers voor de thuiswedstrijd van morgenavond 20u tegen K.SK Heist
Delorge vliegt voor de zoveelste keer in de tribune .. ' hoe kraak ik een jonge beloftevolle speler ' .. één-twee wedstrijden meedoen en week nadien hopsakee de tribune in ..Flor wrote: ↑Thu Oct 10, 2019 9:10 amIk snap het idee waarom ze met een mannetje meer in de defensie tegen Seraing zijn gestart, want aanvallend waren ze echt goed. Het is gewoon echt los als een boomerang teruggekomen: jammer als je weet dat je de week daarvoor met zen viermansdefensie wel de nul weet te houden.
Ik gok / hoop op:
—-Rausin—-
Vinck - Frans - Doumbia - Delorge
Kindermans - Wils - Maus - Janssens
—— Kargbo — Vermeiren —-
Met vraagtekens bij Maus, Wils en Janssens. Ik vond Janssens nog OK vorige match bij zijn invalbeurt. Buyens was rampzalig en zet zo zijn lijn verder van enorm wisselvallig te spelen. Ik weet het niet meer met hem.
- Justhomuch
Idd! Weg met Urbain!ozzy105 wrote: ↑Sat Oct 12, 2019 11:50 amDelorge vliegt voor de zoveelste keer in de tribune .. ' hoe kraak ik een jonge beloftevolle speler ' .. één-twee wedstrijden meedoen en week nadien hopsakee de tribune in ..Flor wrote: ↑Thu Oct 10, 2019 9:10 amIk snap het idee waarom ze met een mannetje meer in de defensie tegen Seraing zijn gestart, want aanvallend waren ze echt goed. Het is gewoon echt los als een boomerang teruggekomen: jammer als je weet dat je de week daarvoor met zen viermansdefensie wel de nul weet te houden.
Ik gok / hoop op:
—-Rausin—-
Vinck - Frans - Doumbia - Delorge
Kindermans - Wils - Maus - Janssens
—— Kargbo — Vermeiren —-
Met vraagtekens bij Maus, Wils en Janssens. Ik vond Janssens nog OK vorige match bij zijn invalbeurt. Buyens was rampzalig en zet zo zijn lijn verder van enorm wisselvallig te spelen. Ik weet het niet meer met hem.
Wij komen áltijd terug!
Wist niet dat Urbain de ploeg opstelt .. tot nader order is dat nog steeds Peeters!
Ik gok op een 2-1. Kargbo en buyens
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Verdomme. Wat een koude douche.
Mijn voorspelling die ik paar maanden terug pleegde al voor de start van het huidig seizoen nl ' met Rocky .... ' . Veel gelijkenissen met wijlen Lierse SK mensen veel .. 15 op 51 he mensen onder RP .. met deze kern bijna dezelfde als vorig jaar je moet het maar doen.