Voorbereiding 2019-2020
Re: Voorbereiding 2019-2020
En ik heb een ticket gewonnen, dus zal maar gaan zeker 

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik geraak er toch niet

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Maesen blijkbaar al hattrick voor de rust
oké, het is maar tegen Herent (2de prov), maar ik herinner mij bij de Sportkring nog eerste oefenwedstrijden tegen bijvoorbeeld Lint waar we amper een goal konden maken. Goed voor zijn vertrouwen en voor de concurrentie binnen de ploeg

Ik verwacht veel van hem hoor !Axassin wrote: ↑Sat Jul 20, 2019 7:46 pmMaesen blijkbaar al hattrick voor de rustoké, het is maar tegen Herent (2de prov), maar ik herinner mij bij de Sportkring nog eerste oefenwedstrijden tegen bijvoorbeeld Lint waar we amper een goal konden maken. Goed voor zijn vertrouwen en voor de concurrentie binnen de ploeg
Te laat gezien

Goed voor het vertrouwen en erg leuk voor Maesen ook. Benieuwd wat dat woensdag gaat geven.
Ben je gaan kijken Flor? Zoja, eerste bevindingen? Welke indrukken lieten de nieuwkomers?
Westerlo zal andere koek zijn, spelen in 1b, fors versterkt tegenover jaar geleden. En niet vergeten zitten al veel verder in voorbereiding,denk dat we weinig kans maken. Maar zijn maar vrienden wedstrijdjes natuurlijk.
Helaas; ik was serieus ant twijfelen maar uiteindelijk is het de Lion King geworden

Het duurt niet zolang meer vrienden! Bijna terug op ‘t Lisp!
Keuze tussen de één Leeuwen en de ander kan lastig zijn