K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Om 1 uur in mijn bed , ondertussen al 3 keer er terug uit , en nu blijf ik maar beneden , wat een adrenaline rush was dat
Enorm fier op de gasten ! Als ze nu in de 1 B competitie nog twijfelen aan zichzelf da zou ik niet begrijpen . Serieuse effort van sommigen .
Heb ook wel mindere dingen gezien van een paar ervaren spelers die ik anders had willen zien , maar das voor een andere keer , nu moeten we enkel het positieve onthouden !
De Brusselse nekken moesten en zouden geholpen worden vandaag , dat was heel duidelijk vanaf het begin . Ik was efkes alle pedalen kwijt na die onterechte penalty .
Maar chapeau dat ze het niet zonder slag of stoot hebben laten gebeuren , de ref en anderlecht wisten niet wat hun overkwam en zaten in de verlengingen duidelijk door hun krachten heen .
De penaltyreeks is helaas altijd een loterij , al moet wel gezegd worden dat die laatste penalty van ons wel heel zwak getrapt was , zeker na die Safe van onze keeper !
Vol huis , verschillende gezichten gezien van mensen die gezworen hadden nooit nog ne voet op het lisp te zetten , en een topavondje beleeft hebben .
Als club zijnde hebben we ons zeker in de etalage gezet .
Hopelijk zijn we vertokken voor mooie tijden in de toekomst
Enorm fier op de gasten ! Als ze nu in de 1 B competitie nog twijfelen aan zichzelf da zou ik niet begrijpen . Serieuse effort van sommigen .
Heb ook wel mindere dingen gezien van een paar ervaren spelers die ik anders had willen zien , maar das voor een andere keer , nu moeten we enkel het positieve onthouden !
De Brusselse nekken moesten en zouden geholpen worden vandaag , dat was heel duidelijk vanaf het begin . Ik was efkes alle pedalen kwijt na die onterechte penalty .
Maar chapeau dat ze het niet zonder slag of stoot hebben laten gebeuren , de ref en anderlecht wisten niet wat hun overkwam en zaten in de verlengingen duidelijk door hun krachten heen .
De penaltyreeks is helaas altijd een loterij , al moet wel gezegd worden dat die laatste penalty van ons wel heel zwak getrapt was , zeker na die Safe van onze keeper !
Vol huis , verschillende gezichten gezien van mensen die gezworen hadden nooit nog ne voet op het lisp te zetten , en een topavondje beleeft hebben .
Als club zijnde hebben we ons zeker in de etalage gezet .
Hopelijk zijn we vertokken voor mooie tijden in de toekomst
Dit was puur genieten, bedankt spelers, bedankt bestuur (organisatorisch was alles in orde), bedankt supporters !
K. Lierse S.K. heeft gisteren bewezen klaar te zijn voor 1A, alleen daar hoort deze fantastische club thuis !
Vanaf nu voor de volle 100% gaan voor de promotie, zo lang mogelijk vechten om in de top 3 te staan !
Overmorgen moet Beveren er aan !!! (Ook zij hebben 120 minuten moeten strijden en uiteindelijk verloren)
Ik hoop ook dat dit voetbalfeest eventuele mede investeerders kan overtuigen zodat we een sterkere financiële basis krijgen waarmee we zonder problemen een goede middenmotor in 1A kunnen worden.
K. Lierse S.K. heeft gisteren bewezen klaar te zijn voor 1A, alleen daar hoort deze fantastische club thuis !
Vanaf nu voor de volle 100% gaan voor de promotie, zo lang mogelijk vechten om in de top 3 te staan !
Overmorgen moet Beveren er aan !!! (Ook zij hebben 120 minuten moeten strijden en uiteindelijk verloren)
Ik hoop ook dat dit voetbalfeest eventuele mede investeerders kan overtuigen zodat we een sterkere financiële basis krijgen waarmee we zonder problemen een goede middenmotor in 1A kunnen worden.
Ongelooflijk trots. Hier kan ik nog wel even op teren. Bedankt Lierse. Bedankt supporters. Wat een club.
Ik heb genoten. Het gaat moeilijk worden om gisteren dit seizoen te overtreffen. Danku spelers en club.
Verschil gisteren tussen lierse en Anderlecht ! Niks vond ons veel gretiger en meer kansen krijgen. En dan die pen wat een schande , en dan die silva met zijn arogantie.als je trainer hebt met ballen vervang je die.ook de 1-2 was er handspel volgens mij. We verliezen door loterij . Wat onze verdediging liet zien duidelijk ze kunnen het wel dus gewoon concentratie gebrek in andere matchen. Pupe hopelijk niks ergs want wat een beest.pieter ook amouzou zo in je broekzak steken knap ! Maar vandaag iemand in de bloemen zetten is fout. Want vandaag mag iedereen pluim krijgen.spelers,staf,bestuur,fans,vrijwilligers,iedereen binnen de club chapeau.
Dit was een prachtprestatie van de spelers, de club en de supporters. Deze over-mijn-lijk-mentaliteit was puur genieten en is iets om trots op te zijn.
Alleen jammer dat sinterklaas ook op het veld stond en dat hij enkel paars-witte cadeautjes bij had.
Alleen jammer dat sinterklaas ook op het veld stond en dat hij enkel paars-witte cadeautjes bij had.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Als ik 1 minpuntje mag geven; als er zoveel volk verwacht wordt, zet dan eens een mobiele tap
Wij komen áltijd terug!
Dat was idd een probleem , moet zeggen heb er zelf geen problemen mee gehad , maar vooral mensen die nog geen drankkaart hadden , stonden lang aan te schuiven .Justhomuch wrote: ↑Fri Nov 11, 2022 12:31 pmAls ik 1 minpuntje mag geven; als er zoveel volk verwacht wordt, zet dan eens een mobiele tap
In de toekomst 1 proberen een kaart systeem te gebruiken waar je u kaart kan opladen via een app .
Geen tot korte rijen aan de kassa .
En 2 idd mobiele taps waardoor er verschillende plekken zijn om drank te halen . Dit is in de o het grootste probleem denk ik .
Weet niet hoe het gisteren in de O was, maar tijdens competitie wedstrijden gaan wij van tribune 1 altijd naar de O voor drank tijdens de rust. Er zijn daar trouwens 2 togen, tijdens de competitie maar één open de rechtse met dubbele bediening, dus 2 rijen.Devyd wrote: ↑Fri Nov 11, 2022 12:42 pmDat was idd een probleem , moet zeggen heb er zelf geen problemen mee gehad , maar vooral mensen die nog geen drankkaart hadden , stonden lang aan te schuiven .Justhomuch wrote: ↑Fri Nov 11, 2022 12:31 pmAls ik 1 minpuntje mag geven; als er zoveel volk verwacht wordt, zet dan eens een mobiele tap
In de toekomst 1 proberen een kaart systeem te gebruiken waar je u kaart kan opladen via een app .
Geen tot korte rijen aan de kassa .
En 2 idd mobiele taps waardoor er verschillende plekken zijn om drank te halen . Dit is in de o het grootste probleem denk ik .
Als het vak zo vol zit zoals gisteren zou men de 2 togen moeten openen en dus 4 rijen en 4x bediening moeten hebben weet niet of dat gisteren zo was. Vroeger kon je ook nog naar boven bij de P-vakken is er ook nog een drankstand.
Gisteren onze drank gaan halen in de corner onder tribune 1, ging redelijk vlot gezien de grote drukte.
Wens trouwens ook al deze medewerkers te bedanken voor hun inzet gisteren.
Toch ook dit nog : ben ik de enige die De Smet betrouwbaarder vind in doel dan Delanghe ?
Formerly known as Lisp-boy