Voorbereiding 2019-2020
Re: Voorbereiding 2019-2020
Ten eerste had men RP nooit mogen aanstellen wegens te onervaren en te beperkt, ten tweede helemaal al een blunder om het seizoen met hem willen aan te vatten en aldus krijg je dit .. met Trost die toch iets betere cijfers kon voorleggen had men minder geduld hoor!
-
-
Grootste blunder die men vorig jaar al beging en zeer wss promotie koste nl het succesvolle duo De Herdt-Spaenhoven ontslagen simpel .. ferme blunder mensen!
Ik vind daar niks simpel aan, Ozzy. Ik denk dat ze dit dik tegen hun goesting gedaan hebben uit schrik om de licentie niet te behalen. Onmiskenbaar heeft dit punten (en misschien ook de promotie) gekost.
Zonder twijfel is Rocky een dikke mismatch: hij ziet het niet en komt bovenal tekort. En heeft duidelijk de ploeg niet (meer) mee.
Ook al zal dit naar de buitenwereld toe overkomen als paniek en herinneringen oproepen aan het S*mmy-tijdperk, toch denk ik dat ander en beter momenteel aangewezen is.
De start missen, haal jeniet bij.
Voila. Het is inderdaad een zure om door te bijten, maar nu een ‘safe bet’ om in rustige waters te komen.Fiero67 wrote: ↑Wed Aug 21, 2019 12:55 pmIk vind daar niks simpel aan, Ozzy. Ik denk dat ze dit dik tegen hun goesting gedaan hebben uit schrik om de licentie niet te behalen. Onmiskenbaar heeft dit punten (en misschien ook de promotie) gekost.
Zonder twijfel is Rocky een dikke mismatch: hij ziet het niet en komt bovenal tekort. En heeft duidelijk de ploeg niet (meer) mee.
Ook al zal dit naar de buitenwereld toe overkomen als paniek en herinneringen oproepen aan het S*mmy-tijdperk, toch denk ik dat ander en beter momenteel aangewezen is.
De start missen, haal jeniet bij.
Plus, wie weet heb je iemand die de boel met Marvin kan sussen en dan bespaar je faar weer geld op.
Iemand die morgen tegen Oudenaarde gaat zien?
De strandjanet is nog steeds trainer volgens de selectie voor morgen. Mij zien ze voorlopig even niet op wedstrijden, ik heb er mijn buik van vol. Betere dingen te doen dan
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Schijnt magere 0-0. Iemand verslag die gaan zien zijn ?