K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
2Tamas Krivitz wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 1:01 pmHet op onze blote knieen dank u zeggen dat LVT de club overgenomen heeft, heeft ondertussen zijn houdbaarheidsdatum bereikt ! Een overname van een zaak of club, betekend automatisch dat deze vroeg of laat opnieuw verkocht wordt,zeker als er patrimonium, immo , stamnummer , logo , naam etc... in verweven zitten.Het huidige Lierse K.is nog maar een flauw afkooksel van wat het vroeger was, zowel bestuurlijk,organisatorisch dan vooral sportief.Lisp-boy wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 11:59 amEigenlijk is het heel duidelijk en eenvoudig.
LVT investeert in vanalles en nog wat, behalve in de sportieve uitbouw van onze club.
Veel liever koopt hij zaken zoals het suske en wiske museum.
Het wordt hoog tijd dat die man klare wijn schenkt, hier hebben wij als supporters geen jota aan.
We zijn sportief en qua toestand van het veld redelijk belachelijk gemaakt.
Als het bestuur er nog niet in slaagt om een behoorlijk budget voor 1B bijeen te krijgen en zodoende hun eigen terrein daarvoor moeten verhuren aan het uiterst bevriende RAFC, dan weet je dat het met deze overnemer niet gaat lukken om ooit nog een beetje een prominente rol te spelen in het Belgisch betaald voetbal.Geduld om hier ooit naar toe te groeien is er steeds geweest bij de supporters, maar nu komen we tot de essentie van de zaak,de toekomst van onze club op sportief en infrastructureel vlak (stadion) wordt gewoon stil gezwegen, geen communicatie, niks !
Jammer te moeten zeggen dat een nieuwe overname beter vroeg dan laat zou zijn, een overnemer die 0 euro besteed aan het sportief beleid om voor het 1e elftal degelijke fitte spelers binnen te halen en de weinigen met waarde voor een speldeprik laat vertrekken bied ons geen toekomst!
Een heel ander gevoel hier. Ik heb mij geamuseerd gisteren. Top sfeer en toch eventjes 7 minuutjes hoop gehad na de 1-1.
Onze jongens hebben zich kranig verweerd. Eerste doelpunt kwam ook uit een corner die er geen was, daarna legt Toby de bal klaar met zijn linkerhand. Niet dat dit veel veranderd zou hebben aan de uitslag, maar dan hadden we toch wat langer gelijke tred kunnen houden.
Ik vond Poelmans een degelijke match spelen, Oulare groeit ook week na week.
En wat betreft LVT, ik denk dat nog steeds vele hier onderschatten hoeveel geld hij al in de club heeft gestoken en zoals hij afgelopen week 2x ergens heeft duidelijk gemaakt, wil hij er liefst vandaag dan morgen een extra investeerder bij. Want financieel is het voor hem heel zwaar.
Ik had helemaal niet verwacht dat deze wedstrijd nog voor extra (onnodige) negativiteit ging zorgen. Het kon allemaal nog véél erger qua uitslag, kijk maar naar Beerschot.
Onze jongens hebben zich kranig verweerd. Eerste doelpunt kwam ook uit een corner die er geen was, daarna legt Toby de bal klaar met zijn linkerhand. Niet dat dit veel veranderd zou hebben aan de uitslag, maar dan hadden we toch wat langer gelijke tred kunnen houden.
Ik vond Poelmans een degelijke match spelen, Oulare groeit ook week na week.
En wat betreft LVT, ik denk dat nog steeds vele hier onderschatten hoeveel geld hij al in de club heeft gestoken en zoals hij afgelopen week 2x ergens heeft duidelijk gemaakt, wil hij er liefst vandaag dan morgen een extra investeerder bij. Want financieel is het voor hem heel zwaar.
Ik had helemaal niet verwacht dat deze wedstrijd nog voor extra (onnodige) negativiteit ging zorgen. Het kon allemaal nog véél erger qua uitslag, kijk maar naar Beerschot.
Last edited by TV2002 on Sun Nov 05, 2023 5:10 pm, edited 1 time in total.
-
Een mening over LVT en zijn bestuur staan totaal los van de wedstrijd tegen Antwerp, laat dat duidelijk zijn.
LVT investeert in Lierse puur om deze nadien met winst te verkopen, dat is zijn goed recht maar hij doet dit enkel en alleen met verkoopbare materie (reeds vele malen gepasseerd op dit forum).Het sportieve luik wordt financieel volledig verwaarloosd, net omdat hier het risico voor return of invest veel groter is, m.a.w.hij denkt enkel en alleen aan zijn belang en neemt geen enkel risico, Herwig Van Lommel weet er beslist meer over.....
LVT investeert in Lierse puur om deze nadien met winst te verkopen, dat is zijn goed recht maar hij doet dit enkel en alleen met verkoopbare materie (reeds vele malen gepasseerd op dit forum).Het sportieve luik wordt financieel volledig verwaarloosd, net omdat hier het risico voor return of invest veel groter is, m.a.w.hij denkt enkel en alleen aan zijn belang en neemt geen enkel risico, Herwig Van Lommel weet er beslist meer over.....
De kassa heeft goed gerinkeld, maar rinkelde ze voor de club of voor LVT ?KRKN wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 10:45 amIk vind het toch allemaal wel negatief hier. Akkoord, nooit aanspraak gemaakt op de overwinning of een stunt en dat is jammer, want ergens hoop je daar stiekem toch op.
En ja, van die O vakken is wrang, maar ik denk dat velen het toch veel erger verwacht hadden?
Ik heb me goed geamuseerd. Een vol Lisp doet deugd. De supporters stonden er en de kassa heeft goed gerinkeld. Ook dat is nu eenmaal belangrijk voor een club met ons model.
Op naar zaterdag. Dat is vele malen belangrijker (en gaat ook erg moeilijk worden).
Verder bestaat er toch nog zoiets als zelfrespect en trots, maar dat was bij ons wel heel ver te zoeken met een voorzitter wiens eerste bekommernis erin bestaat om zijn antwerp-vriendjes naar de pijpen te dansen.
Goed geamuseerd zeg je ? Hoe dan ? Op het veld hebben we (buiten 7 schamele minuutjes) gewoonweg niet meegedaan, we zijn van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gespeeld zonder zelf ook maar een deftige kans bijeen te voetballen.
Ik heb de wedstrijd op tv gevolgd, zelfs tijdens de pauze werd het er nog wat ingewreven door een Alderweireld die nogmaals terecht de schandalige toestand van het veld vernoemde en daarbij fijntjes zei dat dat voor ons in ons voordeel werkte omdat we enkel op puur enthousiasme een paar minuten iets konden betekenen.
Vorige keer tegen Anderlecht hebben we reclame gemaakt voor Lierse, nu was het anti-reclame en hebben ze eens goed gelachen met ons spel (als je dat zo mag noemen) en met ons patattenveld.
Wel een topavond voor LVT, zijn kassa rinkelde, hij heeft zijn vriendjes geplezierd en de club van zijn hart bekert probleemloos verder.
Formerly known as Lisp-boy
2Tamas Krivitz wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 4:27 pmEen mening over LVT en zijn bestuur staan totaal los van de wedstrijd tegen Antwerp, laat dat duidelijk zijn.
2Lisp-boy wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 5:41 pmDe kassa heeft goed gerinkeld, maar rinkelde ze voor de club of voor LVT ?KRKN wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 10:45 amIk vind het toch allemaal wel negatief hier. Akkoord, nooit aanspraak gemaakt op de overwinning of een stunt en dat is jammer, want ergens hoop je daar stiekem toch op.
En ja, van die O vakken is wrang, maar ik denk dat velen het toch veel erger verwacht hadden?
Ik heb me goed geamuseerd. Een vol Lisp doet deugd. De supporters stonden er en de kassa heeft goed gerinkeld. Ook dat is nu eenmaal belangrijk voor een club met ons model.
Op naar zaterdag. Dat is vele malen belangrijker (en gaat ook erg moeilijk worden).
Verder bestaat er toch nog zoiets als zelfrespect en trots, maar dat was bij ons wel heel ver te zoeken met een voorzitter wiens eerste bekommernis erin bestaat om zijn antwerp-vriendjes naar de pijpen te dansen.
Goed geamuseerd zeg je ? Hoe dan ? Op het veld hebben we (buiten 7 schamele minuutjes) gewoonweg niet meegedaan, we zijn van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gespeeld zonder zelf ook maar een deftige kans bijeen te voetballen.
Ik heb de wedstrijd op tv gevolgd, zelfs tijdens de pauze werd het er nog wat ingewreven door een Alderweireld die nogmaals terecht de schandalige toestand van het veld vernoemde en daarbij fijntjes zei dat dat voor ons in ons voordeel werkte omdat we enkel op puur enthousiasme een paar minuten iets konden betekenen.
Vorige keer tegen Anderlecht hebben we reclame gemaakt voor Lierse, nu was het anti-reclame en hebben ze eens goed gelachen met ons spel (als je dat zo mag noemen) en met ons patattenveld.
Wel een topavond voor LVT, zijn kassa rinkelde, hij heeft zijn vriendjes geplezierd en de club van zijn hart bekert probleemloos verder.
Als echte Lierse supporter kan je inderdaad niet blij zijn na gisteravond het verschil met de wedstrijd tegen Anderlecht vorig jaar is gigantisch !!!
En ja LVT investeert alleen maar in het patrimonium en niet in het sportieve!
"En wat betreft LVT, ik denk dat nog steeds vele hier onderschatten hoeveel geld hij al in de club heeft gestoken en zoals hij afgelopen week 2x ergens heeft duidelijk gemaakt, wil hij er liefst vandaag dan morgen een extra investeerder bij. Want financieel is het voor hem heel zwaar."
Als dat zo is moet je prioriteiten stellen en geen geld in een Suske en Wiske museum of Robotland steken.
- Justhomuch
Vorig jaar tegen Anderlecht was er precies toch veel minder negativiteit, wat resultaten kunnen doen he...
Wij komen áltijd terug!
Helemaal akkoord. Er kan inderdaad geen groter verschil zijn met de wedstrijd tegen Anderlecht. Het enige dat hetzelfde was, was dat het nog altijd veel te lang aanschuiven was aan de drankstandjes en dat de wc's voor de dames weeral op geen kloten trokken blijkbaar.Lisp-boy wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 5:41 pmDe kassa heeft goed gerinkeld, maar rinkelde ze voor de club of voor LVT ?KRKN wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 10:45 amIk vind het toch allemaal wel negatief hier. Akkoord, nooit aanspraak gemaakt op de overwinning of een stunt en dat is jammer, want ergens hoop je daar stiekem toch op.
Dat klopt, vorig jaar was er nog enigszins sportieve vooruitgang en hebben we ook het voorop gestelde doel top 6 bereikt.Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 6:25 pmVorig jaar tegen Anderlecht was er precies toch veel minder negativiteit, wat resultaten kunnen doen he...
De kans dat, dat dit seizoen opnieuw gebeurd is minimaal! Misschien wordt het wel een heel jaar vechten om erin te blijven.
Het zal voor iedereen nu toch wel duidelijk zijn dat we dit seizoen sportief geen stappen (zelfs geen stapje) vooruit zullen zetten.
Met dit budget zitten we aan onze limiet!
Dus er moeten dringend investeerders of financiële middelen bijkomen om dit Lierse te laten groeien naar 1A waar wij thuis horen.
- Justhomuch
Ik volg u volledig hoor Mark, maar stel dat we gisteren gewonnen hadden dan waren de reacties veel milder op ons bestuur geweest, bij kvm roepen ze ook al bestuur buiten enz...Mark wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 6:42 pmDat klopt, vorig jaar was er nog enigszins sportieve vooruitgang en hebben we ook het voorop gestelde doel top 6 bereikt.Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 6:25 pmVorig jaar tegen Anderlecht was er precies toch veel minder negativiteit, wat resultaten kunnen doen he...
De kans dat, dat dit seizoen opnieuw gebeurd is minimaal! Misschien wordt het wel een heel jaar vechten om erin te blijven.
Het zal voor iedereen nu toch wel duidelijk zijn dat we dit seizoen sportief geen stappen (zelfs geen stapje) vooruit zullen zetten.
Met dit budget zitten we aan onze limiet!
Dus er moeten dringend investeerders of financiële middelen bijkomen om dit Lierse te laten groeien naar 1A waar wij thuis horen.
Wij komen áltijd terug!