Voorbereiding 2024-2025
- Justhomuch
Re: Voorbereiding 2024-2025
ozzy105 wrote: ↑Sun Aug 11, 2024 8:21 pm2..B.art wrote: ↑Sun Aug 11, 2024 8:05 pmAl die euforie lijkt me toch voorbarig. Van bijna alle transfers heeft bijna nooit iemand gehoord en enkel in vriendschappelijke wedstrijden zien spelen. Het wordt vooral afwachten en hopen dat het meevalt.smiths wrote: ↑Sat Aug 03, 2024 9:07 pmWe staan waar we moeten staan en dat is zeer ver, mits nog twee versterkingen zijn we klaar voor top 5. Vergeet niet dat Waregem nauwelijks versterkt is enkel een Deen uit de tweede klasse daar.
* Vorig jaar werden twee spelers gehaald die totaal niet fit waren Nkaka en Occansey
* Nu hebben we een fysical coach die er alles uit haalt, wie niet fit is komt er niet in
* Daarvoor werden heel veel testers doorgestuurd
* Kindermans is een pracht van een aanwinst heeft letterlijk zeer goede transfers gedaan
* 5-3-2 in balverlies en 3-2-2-2 (3 cv en 2 cm 2 flankspelers die offensief en defensief kunnen spelen en 2 spitsen)
* Desmet,De Schryver,Peridichi,Boone,Marynsen,Mpanzu,Daguin,Asare,Kiriev,Adinany,Sow of Dailly dat gaat het worden
* Laes nog niet fit
* Sampers en Oulare mogen weg. Denk niet dat Claes hier volgend jaar nog rondloopt.
* Mpanzu toch de ontdekking
* Schitterend werk van het bestuur en Kindermans en Gregoire.
* Er komen nog speler(s) bij.
* Trainingen worden geleid door fysical coach, Christophe stuurt bij. Huysmans en Addo staan aan de omheining.

Wij komen áltijd terug!
Das toch wel straf he ... Als er iets positief gepost wordt is het voorbarig. Maar heel de tijd twijfels spuien, roepen dat we versterking nodig hebben, dat we alleen onbekenden hebben die het niveau niet halen, ... Nee dat is niet voorbarig, dat is zin voor realiteit !
En uiteraard springt een Ozzy daar graag op ...
Zelfde situatie maar is het glas half vol of half leeg ? Ben ik een pessimist of optimist ? Ik weet hoe ik het liefst door het leven ga ...
We hebben een wereldploeg ! Worden kampioen en spelen binnen 2 jaar champions league

Zelfde situatie maar is het glas half vol of half leeg ? Ben ik een pessimist of optimist ? Ik weet hoe ik het liefst door het leven ga ...
We hebben een wereldploeg ! Worden kampioen en spelen binnen 2 jaar champions league

- Justhomuch
Als je zelf een miserabel leven hebt is het gemakkelijker een ander af te breken dan aan jezelf te werken he.esreil wrote: ↑Mon Aug 12, 2024 8:28 amDas toch wel straf he ... Als er iets positief gepost wordt is het voorbarig. Maar heel de tijd twijfels spuien, roepen dat we versterking nodig hebben, dat we alleen onbekenden hebben die het niveau niet halen, ... Nee dat is niet voorbarig, dat is zin voor realiteit !![]()
We hebben een wereldploeg ! Worden kampioen en spelen binnen 2 jaar champions league![]()
![]()
![]()
![]()
Samen kampioen!
Wij komen áltijd terug!
Samy, ben jij dit?esreil wrote: ↑Mon Aug 12, 2024 8:28 amDas toch wel straf he ... Als er iets positief gepost wordt is het voorbarig. Maar heel de tijd twijfels spuien, roepen dat we versterking nodig hebben, dat we alleen onbekenden hebben die het niveau niet halen, ... Nee dat is niet voorbarig, dat is zin voor realiteit !![]()
We hebben een wereldploeg ! Worden kampioen en spelen binnen 2 jaar champions league![]()
![]()
![]()
![]()
- Justhomuch
Niet alles zo serieus nemenludo wrote: ↑Mon Aug 12, 2024 9:50 pmSamy, ben jij dit?esreil wrote: ↑Mon Aug 12, 2024 8:28 amDas toch wel straf he ... Als er iets positief gepost wordt is het voorbarig. Maar heel de tijd twijfels spuien, roepen dat we versterking nodig hebben, dat we alleen onbekenden hebben die het niveau niet halen, ... Nee dat is niet voorbarig, dat is zin voor realiteit !![]()
![]()
![]()
![]()
Wij komen áltijd terug!