Moeskroen - Lierse K. [23-01-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Eric
Re: Moeskroen - Lierse K. [23-01-2021]

Post by Eric » Sun Jan 23, 2022 10:26 pm

Lipser wrote:
Sun Jan 23, 2022 10:24 pm
De lonen van Chevalier,Taimont,Taravel en andere Lepoints zijn geen spek voor onze bek. Voor die van Moeskroen ook niet,maar die trekken zich daar niks van aan. Heb vernomen wat zo’n Arno Verschueren netto bij Lommel verdiende. Dat heeft bij ons niemand. Nog niet bijna.

En dan zie je verschil in kwaliteit.

Toch geloof ik op lange termijn meer in ons project.

Alleen, als supporter, zie ik ook liefst mijn ploeg winnen…..
En ik heb toch nog liever een ploeg om naar te gaan kijken dan door de heisa te moeten gaan die Lommel nu moet slikken. Die halen dan wel leuke voetballers, maar hebben niks herkenning meer.

Trouwens: die extra investeerder gaat er op termijn nog wel komen denk ik. Moet alleen de juiste persoon zijn lijkt me. Geen zin om een satellietclub te worden.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Jan 23, 2022 10:27 pm

Vergaaneglorie wrote:
Sun Jan 23, 2022 10:19 pm
Bon, na meer als 2a3 jaar nog eens 1 helft gekeken en................. het doet zeer veel pijn om dit onder de naam LIERSE te zien shotten! echt wat is dit?
Kom nu niet af met niet in het rood gaan, stilletjes opbouwen, enkel belgen, niet zakken is genoeg, enz.... daar betaal je toch geen abo voor.
Geen deftige investeerder geen voetbal meer in LIER! want dit is pottekestamp.
Een andere trainer, een degelijke te verstaan zou al een borreltje schelen. Ik zet TVI op gelijke hoogte van RP een degelijke kern maar toch spelen om niet te degraderen. Destijds mocht Rene Trost met meer punten, mindere kwaliteit na een paar maanden ophoepelen Rocky mocht blijven aanmodderen met zelfs op een moment 2 op 27 deze idem waar zit de consequentie Luc en co?

Axassin

Post by Axassin » Sun Jan 23, 2022 10:29 pm

Lisp-boy wrote:
Sun Jan 23, 2022 10:04 pm
Janus1 wrote:
Sun Jan 23, 2022 9:57 pm
Ik zat vooral perplex te kijken naar de spellijnen die TVI tijdens de winterstop in de ploeg heeft geslepen. (Pun intended). Moet die trouwens ontslagen worden, heeft de Lierse geen omslagen die moeten gestempeld worden? Leuke beurt van Jens.
Naar 't schijnt moogt ge zo streng ni zijn.
Naar 't schijnt doet een andere trainer het niet beter.
Naar 't schijnt vind ge niemand anders die met enkel Belgen wil werken.
Yeah right ...
Naar 't schijnt refereert ge in met bericht op mij... 😉 ik verdedig trouwens nergens TVI. Integendeel, dat is een pannekoek 1ste klas en zijn wissel trekken op den hond zijn kl*t*n.

Ik vind echter wel dat we, gezien het budget, een degelijke kern op de been gebracht hebben. Daar valt veel meer uit te halen.

Er is nooit gezegd dat we voor promotie willen gaan (ik hoor zeggen dat we dit binnen 3j ambiëren) maar dat we een rustig seizoen willen spelen. Rustig is het niet echt en ik ben er zelf niet gerust op, maar momenteel staan we wel 5 punten boven de laatste plaats.

Wat me het meest zorgen baart is het geleverde spel, dat week na week achteruit gaat. Lommel wordt een referentiematch.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Jan 23, 2022 10:31 pm

Eric wrote:
Sun Jan 23, 2022 10:26 pm
Lipser wrote:
Sun Jan 23, 2022 10:24 pm
De lonen van Chevalier,Taimont,Taravel en andere Lepoints zijn geen spek voor onze bek. Voor die van Moeskroen ook niet,maar die trekken zich daar niks van aan. Heb vernomen wat zo’n Arno Verschueren netto bij Lommel verdiende. Dat heeft bij ons niemand. Nog niet bijna.

En dan zie je verschil in kwaliteit.

Toch geloof ik op lange termijn meer in ons project.

Alleen, als supporter, zie ik ook liefst mijn ploeg winnen…..
En ik heb toch nog liever een ploeg om naar te gaan kijken dan door de heisa te moeten gaan die Lommel nu moet slikken. Die halen dan wel leuke voetballers, maar hebben niks herkenning meer.

Trouwens: die extra investeerder gaat er op termijn nog wel komen denk ik. Moet alleen de juiste persoon zijn lijkt me. Geen zin om een satellietclub te worden.
Zal er moeten komen of LK wordt logischerwijs een liftclub!

Madeira

Post by Madeira » Sun Jan 23, 2022 10:44 pm

ozzy105 wrote:
Sun Jan 23, 2022 10:09 pm
Madeira wrote:
Sun Jan 23, 2022 9:51 pm
XDV1906 wrote:
Sun Jan 23, 2022 9:49 pm
Stressen dit, ongelooflijk blij met een 0-0 eventueel.
Ik kreeg stress van de ref, en ik ben een neutrale supporter deze wedstrijd.
Ergerlijk, begrijp nog steeds niet waarom geen VAR in 1B!
Toch duidelijk? Meerkost zonder meerwaarde. Het kost per club 100.000 euro per jaar (volgens een artikel die ik vorig jaar had gelezen ergens in het nieuwsblad) om die technologie te onderhouden, PER JAAR (wellicht omdat de technologie door een buitenlands bedrijf onderhouden werd en dus meer kostte dan als het intern gebeurt zoals nu in Tubeke). Toen er besloten werd om met VAR te werken parkeerden toen nagenoeg alle 1B ploegen (en zelfs een paar K11 ploegen) hun bus voor die beslissing waardoor het enkel in 1A kon, mede door het feit dat de technologie (var busjes) niet op pijl stond om die lijn door te trekken naar 1B. Nu zijn zowat alle 1B ploegen voorstander van een VAR omdat de technologie scherper staat en mede omdat alle kwalitatieve refs naar 1A schoven waardoor er plots meer arbitrale fouten gebeurden in 1B. Kijk maar naar jullie wedstrijd nu.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Jan 23, 2022 10:46 pm

Ik denk en vrees een beetje dat op de laatste match wordt beslist over behoud 1B wanneer LK-Virton op het programma staat.

Ziggy

Post by Ziggy » Sun Jan 23, 2022 11:38 pm

Alexander Maes was vanavond niet van de partij in Moeskroen, wegens disciplinaire redenen.
Het clubbestuur heeft in overleg met de technische staf beslist om Maes niet meer te selecteren voor de A-ploeg. De club zal zich van verdere commentaar onthouden.

Flor

Post by Flor » Sun Jan 23, 2022 11:39 pm

Ik erger me toch wel aan die negativiteit. Natuurlijk stelt het gros van de supporters zich vragen bij TVI en het geleverde spel, maar wat hadden jullie dan verwacht bij een 'rustig seizoen?' Dit is vandaag de dag gewoon onze plaats in het profvoetbal. Er net bij, maar wel met moeite / in de middenmoot.
Heb het idee dat die goeie start naar sommigen hun hoofd gestegen is. Om er nog maar van te zwijgen dat sommigen een heel kort geheugen hebben als het op de financiën aankomt. Dit Moeskroen met dezelfde trainer bij de start van het seizoen staat gewoon in de top 3 hoor.

Dat het beter moet ben ik het volmondig eens, maar altijd die absurde extremen in sommige commentaren... als de scheids vandaag zijn werk doet hadden sommigen die nu zo aan het kankeren zijn weer over de tweede plek gepraat :roll:

Enfin, volgende week hopelijk nog eens een driepunter. Twee zieke ploegen, maar hopelijk kunnen wij wel aan het langste eind trekken.

Janus

Post by Janus » Mon Jan 24, 2022 12:25 am

Flor wrote:
Sun Jan 23, 2022 11:39 pm
Ik erger me toch wel aan die negativiteit. Natuurlijk stelt het gros van de supporters zich vragen bij TVI en het geleverde spel, maar wat hadden jullie dan verwacht bij een 'rustig seizoen?' Dit is vandaag de dag gewoon onze plaats in het profvoetbal. Er net bij, maar wel met moeite / in de middenmoot.
Heb het idee dat die goeie start naar sommigen hun hoofd gestegen is. Om er nog maar van te zwijgen dat sommigen een heel kort geheugen hebben als het op de financiën aankomt. Dit Moeskroen met dezelfde trainer bij de start van het seizoen staat gewoon in de top 3 hoor.

Dat het beter moet ben ik het volmondig eens, maar altijd die absurde extremen in sommige commentaren... als de scheids vandaag zijn werk doet hadden sommigen die nu zo aan het kankeren zijn weer over de tweede plek gepraat :rol
Enfin, volgende week hopelijk nog eens een driepunter. Twee zieke ploegen, maar hopelijk kunnen wij wel aan het langste eind trekken.
Flor, ik begrijp je argumenten. Maar eerlijk, TVI kan het niet. Terecht stellen forumleden dat iedereen de tering naar de nering moet zetten. Maar dan moet de technische staf excelleren. Als ik matchen als vandaag bekijk lijkt het alsof ik naar cafevoetval kijk. 11 spelers die zo maar wat doen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jan 24, 2022 1:15 am

Ondertussen reactie van iemand op Lierse facebook nav verwijdering Maes. Dit geval doet mij denken aan het voorval tussen Rocky Peeters en Marvin paar jaar terug! Ook die mocht vertrekken. Ok dat je achter uw trainer blijft staan als clubbestuur maar denk ook eens twee keer na hoe zulke situaties ontstaan. Zoals Lisp-Boy ook al stelde mocht ik kiezen tussen VI en Maes ook ik zou het wel weten! Voor de meeste supporters heeft VI afgedaan en terecht. Resultaten blijven uit 4 op 21 de laatste 7 matchen al maanden geleden dat er nog gewonnen werd, niet zelden slecht voetbal kijk maar oa thuis Lommel.

Post Reply