Union - Lierse K [05-12-2020]
Re: Union - Lierse K [05-12-2020]
Ik vind dat ge krikkel staat J.
-
Misschien is dat al wel een geluk voor ons geweest dat er de afgelopen anderhalf jaar weinig winstpremies zijn uitgekeerd.

Dat gerucht is er vorig jaar ook een keer geweest. Zolang we het uit een spelersmond zelf horen hecht ik daar weinig waarde aan. Geld teveel zal er niet zijn, maar ik denk wel dat ze voldoende begroot hebben. Akkoord, er zijn minder pinten gedronken door Corona, maar dat lijkt me nu ook niet van die aard dat we daardoor in de problemen komen. Dan zouden we een fundamenteler probleem hebben (of veel mensen heel groten dorstDavid wrote: ↑Tue Dec 08, 2020 9:43 amVolgens kwaadtongen is er een probleem met de betalingen, alvast dat kreeg mijn zoon te horen kan ook de zoveelste stookactie zijn...Thomas1906 wrote: ↑Mon Dec 07, 2020 10:10 pmHoe lang is het geleden dat ze zo onverschillig speelden voor een lange tijd en wat was de reden toen?

Ik meen me trouwens te herinneren dat onze CEO een maand of 3 terug in de krant liet optekenen dat hij veel problemen zou verwachten bij clubs door Corona, maar dat wij er wel even tegen konden. Kan me vergissen ook natuurlijk. Neen, we hebben veel problemen, maar dat lijkt me niet het meest acute.
Ik denk gewoon gebrek aan kwaliteit hoor ! Wat moeten ze dan in Gent niet denken ! Dan zijn die bijna faiet denkKRKN wrote: ↑Tue Dec 08, 2020 9:13 pmDat gerucht is er vorig jaar ook een keer geweest. Zolang we het uit een spelersmond zelf horen hecht ik daar weinig waarde aan. Geld teveel zal er niet zijn, maar ik denk wel dat ze voldoende begroot hebben. Akkoord, er zijn minder pinten gedronken door Corona, maar dat lijkt me nu ook niet van die aard dat we daardoor in de problemen komen. Dan zouden we een fundamenteler probleem hebben (of veel mensen heel groten dorstDavid wrote: ↑Tue Dec 08, 2020 9:43 amVolgens kwaadtongen is er een probleem met de betalingen, alvast dat kreeg mijn zoon te horen kan ook de zoveelste stookactie zijn...Thomas1906 wrote: ↑Mon Dec 07, 2020 10:10 pmHoe lang is het geleden dat ze zo onverschillig speelden voor een lange tijd en wat was de reden toen?).
Ik meen me trouwens te herinneren dat onze CEO een maand of 3 terug in de krant liet optekenen dat hij veel problemen zou verwachten bij clubs door Corona, maar dat wij er wel even tegen konden. Kan me vergissen ook natuurlijk. Neen, we hebben veel problemen, maar dat lijkt me niet het meest acute.

- Justhomuch
Oei, was zeker ni de bedoeling om zo over te komen, het is wel een feit dat mensen gewoon voor alles een verklaring zoeken, is altijd al zo geweest en zal altijd zo zijn...
Wij komen áltijd terug!
Ok mijn schuld dan sorryJusthomuch wrote: ↑Tue Dec 08, 2020 9:50 pmOei, was zeker ni de bedoeling om zo over te komen, het is wel een feit dat mensen gewoon voor alles een verklaring zoeken, is altijd al zo geweest en zal altijd zo zijn...