Voorbereiding 2019-2020
Re: Voorbereiding 2019-2020
Dit. Er schuilt langs beide kanten toch wat hypocrisie vind ik. Ik heb me min of meer dezelfde bedenking gemaakt als Axassin een tijdje terug. Als je weet dat vermoedelijk 1e amateur het hoogst mogelijke haalbaar is, dan zou ik toch op een andere manier naar een match kijken. Een verlies (en winst) zou er voor mij een stuk minder toe doen. De emotie die oplaait (zoals na de bekeruitschakeling) toont aan dat ik dat bij LK wel heb. Goed voor den tikker is dat niet niet, maar das net het leuke aan voetbal. Om die reden ga ik ook niet naar lager geklasseerde ploegen kijken dichter bij mij in de buurt.Axassin wrote: ↑Tue Aug 13, 2019 2:02 pmIk begrijp dat ze in Berlaar op een volledige andere manier werken en bewonder hun nobele doelen. Gevolg is wel dat 1ste amateur echt wel het absolute plafond is met zo'n format. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat er toch wat perspectief is op meer, vandaar dat ik nooit voor LL zal kunnen staan roepen langs de lijn. Er wordt op het Lisp harder gewerkt als ooit tevoren, buiten het sportieve kunnen heel wat clubs uit hogere afdelingen daar nog een puntje aan zuigen. Het zou fijn zijn als dat elders ook eens kan erkend worden, zonder alles uit te vergroten en te bekritiseren. En dat ook zonder te provoceren. Ik koester gewoon nog ergens de ijdele hoop dat beide supportersclans zich ooit kunnen verzoenen en zonder problemen naar elkaar kunnen komen kijken, ieders op zijn niveau.![]()
Het lijkt soms alsof (sommige) LL supporters in een kramp schieten bij de minste windstoot uit LK-kamp. De reacties na de uitschakeling op sociale media op een gva artikel uit die hoek waren vrij triestig vond ik. Niet dat het omgekeerd altijd beter is.
FYI: ik ben een tijd (betalend) lid geweest van Geelzwart en heb dus wel degelijk lang nagedacht over de keuze tussen LL en LK (het feit dat ik uberhaupt moest kiezen was een nachtmerrie). Dan de stempel ‘schaap’ krijgen is best vermoeiend. Ik keur zeker niet alles goed uit LK kamp (de vele trainers die bv al gepasseerd zijn). Maar stel nu dat LVT vroeger de overname had kunnen realiseren, dan weet ik zeker dat er velen uit het LL kamp nu ook positief over hem hadden gepraat. Het goede weegt in mijn ogen ruimschoots op tegen de minder goeie zaken. Jammer dat niet iedereen ze kan zien

Mooie samenvatting. Dat is ook exact hoe ik erover denk. Met die verstande dat ik vorig seizoen een abo op beide ploegen had. Door die aanhoudende negativiteit en het superioriteitsgevoel ("Op het Lisp zitten de domme schapen") neem ik geen abo meer in Berlaar. Misschien ga ik nog wel eens kijken omdat er een aantal vrienden van mij in de ploeg spelen, maar that's it.KRKN wrote: ↑Wed Aug 14, 2019 10:49 amDit. Er schuilt langs beide kanten toch wat hypocrisie vind ik. Ik heb me min of meer dezelfde bedenking gemaakt als Axassin een tijdje terug. Als je weet dat vermoedelijk 1e amateur het hoogst mogelijke haalbaar is, dan zou ik toch op een andere manier naar een match kijken. Een verlies (en winst) zou er voor mij een stuk minder toe doen. De emotie die oplaait (zoals na de bekeruitschakeling) toont aan dat ik dat bij LK wel heb. Goed voor den tikker is dat niet niet, maar das net het leuke aan voetbal. Om die reden ga ik ook niet naar lager geklasseerde ploegen kijken dichter bij mij in de buurt.Axassin wrote: ↑Tue Aug 13, 2019 2:02 pmIk begrijp dat ze in Berlaar op een volledige andere manier werken en bewonder hun nobele doelen. Gevolg is wel dat 1ste amateur echt wel het absolute plafond is met zo'n format. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat er toch wat perspectief is op meer, vandaar dat ik nooit voor LL zal kunnen staan roepen langs de lijn. Er wordt op het Lisp harder gewerkt als ooit tevoren, buiten het sportieve kunnen heel wat clubs uit hogere afdelingen daar nog een puntje aan zuigen. Het zou fijn zijn als dat elders ook eens kan erkend worden, zonder alles uit te vergroten en te bekritiseren. En dat ook zonder te provoceren. Ik koester gewoon nog ergens de ijdele hoop dat beide supportersclans zich ooit kunnen verzoenen en zonder problemen naar elkaar kunnen komen kijken, ieders op zijn niveau.![]()
Het lijkt soms alsof (sommige) LL supporters in een kramp schieten bij de minste windstoot uit LK-kamp. De reacties na de uitschakeling op sociale media op een gva artikel uit die hoek waren vrij triestig vond ik. Niet dat het omgekeerd altijd beter is.
FYI: ik ben een tijd (betalend) lid geweest van Geelzwart en heb dus wel degelijk lang nagedacht over de keuze tussen LL en LK (het feit dat ik uberhaupt moest kiezen was een nachtmerrie). Dan de stempel ‘schaap’ krijgen is best vermoeiend. Ik keur zeker niet alles goed uit LK kamp (de vele trainers die bv al gepasseerd zijn). Maar stel nu dat LVT vroeger de overname had kunnen realiseren, dan weet ik zeker dat er velen uit het LL kamp nu ook positief over hem hadden gepraat. Het goede weegt in mijn ogen ruimschoots op tegen de minder goeie zaken. Jammer dat niet iedereen ze kan zien![]()
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik kan jullie motivatie zeker volgen, heren. Meningen verschillen (algoed)! 

Wat ik hoor, loopt dit gelijk.
Een officiële mededeling hieromtrent is er ook nog niet geweest, net zoals bij LK. Dus het blijft in beide kampen gissen.

- Justhomuch
Ik kaats ook de bal eens terug; stel dat er een haar ik de boter komt tussen Lyra en PSC wat dan?
Wij komen áltijd terug!
-
Straf dat het ineens wel uitverkocht is want eind vorige week waren er nog 10 plekken. Maar bon, hoe gemotiveerd je kan zijn,zulke zaken zijn moeilijk in dit Vlaanderenlandje te implementeren,laat staat in een provinciestad van 35000 inwoners met grote industrieterreinen.Axassin wrote: ↑Wed Aug 14, 2019 8:38 am
Ik kan enkel maar antwoorden op het 'OBOELO" deeltje omdat ik hier toch wat meer over weet. Waar die binnen 5j gaat staan, is een beetje gissen. Wat ik wel weet is dat het een zeer gedreven dame is die daar de boel aan het opzetten is. Zo organiseert ze naast de Co-workings ook heel wat netwerk activiteiten e.d. Vanavond is het daar trouwens een open netwerk avond met Luc Van Thillo als gastspreker (uitverkocht met 45 man). Hier zal Luc blijkbaar iets over hem zelf vertellen dat nog niet veel man weet (en nee ik ga niet spoilen).
De Van Lommels zie ik op termijn echt van het toneel verdwijnen. 'Mochten' we dit jaar promoveren zie ik bijvoorbeeld een Soudal wel mee instappen. Dat is een wild gerucht dat ik al eens heb opgevangen maar weet niet wat er van aan is.
Soudal is dikke bullshit, lees daarover maar een interview in de tijd (als ik mij niet vergis) van enkele weken terug. Die hun focus ligt buiten België en dat doen ze met wielrennen voortreffelijk.
Alle toekomstplannen liggen al in een vast stramien dat op voorhand door beide partijen is goedgekeurd, alle domeinen zijn afgebakend door een charter.Justhomuch wrote: ↑Wed Aug 14, 2019 5:09 pmIk kaats ook de bal eens terug; stel dat er een haar ik de boter komt tussen Lyra en PSC wat dan?
Persoonlijke vendetta's zijn natuurlijk altijd mogelijk, maar op clubniveau kan dat niet gebeuren.
- Justhomuch
Mooi! En hoe is de verhouding Lyra-bestuur en PSC (Lierse-bestuur)?Berlaar wrote: ↑Fri Aug 16, 2019 2:39 pmAlle toekomstplannen liggen al in een vast stramien dat op voorhand door beide partijen is goedgekeurd, alle domeinen zijn afgebakend door een charter.Justhomuch wrote: ↑Wed Aug 14, 2019 5:09 pmIk kaats ook de bal eens terug; stel dat er een haar ik de boter komt tussen Lyra en PSC wat dan?
Persoonlijke vendetta's zijn natuurlijk altijd mogelijk, maar op clubniveau kan dat niet gebeuren.
Wij komen áltijd terug!
Geen idee. Ik ben geen insider.Justhomuch wrote: ↑Fri Aug 16, 2019 3:21 pmMooi! En hoe is de verhouding Lyra-bestuur en PSC (Lierse-bestuur)?Berlaar wrote: ↑Fri Aug 16, 2019 2:39 pmAlle toekomstplannen liggen al in een vast stramien dat op voorhand door beide partijen is goedgekeurd, alle domeinen zijn afgebakend door een charter.Justhomuch wrote: ↑Wed Aug 14, 2019 5:09 pm
Ik kaats ook de bal eens terug; stel dat er een haar ik de boter komt tussen Lyra en PSC wat dan?