Voorbereiding seizoen 2022-2023
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023
Hoe meer oefenwedstrijden we spelen hoe groter mijn verbazing!
Wij zijn al ons scorend vermogen van vorig seizoen kwijt en toch winnen we vlot.
Zijn wij zo goed of zijn de tegenstanders zo zwak?
Nu zijn er in het verleden nog wel seizoenen geweest waarin we een fantastische voorbereiding hadden en bij de aanvang dachten mee te doen voor Europees voetbal om dan uiteindelijk net boven de degradatie plaatsen te eindigen. Dus ik vind het te vroeg om euforisch te zijn.
Maar ik kan niet ontkennen dat dit er goed uitziet.
Als we ook tegen Helmond, Knokke en Patro een goed resultaat neerzetten kan je niet anders dan een goed seizoen verwachten.
Wij zijn al ons scorend vermogen van vorig seizoen kwijt en toch winnen we vlot.
Nu zijn er in het verleden nog wel seizoenen geweest waarin we een fantastische voorbereiding hadden en bij de aanvang dachten mee te doen voor Europees voetbal om dan uiteindelijk net boven de degradatie plaatsen te eindigen. Dus ik vind het te vroeg om euforisch te zijn.
Als we ook tegen Helmond, Knokke en Patro een goed resultaat neerzetten kan je niet anders dan een goed seizoen verwachten.
Was er ook niet bij ben niet zo een fan van oefenwedstrijden . Maar onze voorbereiding loopt vlot al is dat geen garantie . Wel goed voor vertrouwen.als die tester nog kan bevestigen toch binnen halen dan. Maar voor vervanger limbombe zou ik op zekerheid spelen en iemand halen.ook cv hebben we nog iemand nodig. Wel raar te lezen dat pube beest is maar niet snel.want op fb las ik ooit eens dat hij dat wel was,maar ja zal het in kort wel zien. Knokke en patro zak ik wel eens komen.
Ik was er ook (net als tegen eindhoven en op putte).Mark wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:46 amHoe meer oefenwedstrijden we spelen hoe groter mijn verbazing!
Ik denk dat er een aantal belangrijke factoren zijn:
- de belangrijkste: rocha. Scoort makkelijk maar betrekt zich ook in het spel en heeft best wel goede voeten.
- je hebt met tarfi een technisch goeie voetballer die we voordien niet hadden
- op het middenveld heb je met van acker en brebels twee meer gelijkaardige types met elk een goed afstandschot waardoor we minder voorspelbaar zijn. Als de één inschuift kan de andere afhaken en de 6 overnemen.
- het vertrek van schuermans. Onze cv's zijn een stuk wendbaarder waardoor je makkelijker hoger kan spelen.
Tel daar nog de rechtsbuiten en de cv die gaan komen en je hebt echt wel een héél competitieve ploeg. Die 2 namen zijn echt wel kleppers voor ons.
Walbrecq mag van mij tekenen als extra optie op de flank. Snel, creatief en een actie. Doet wat denken aan bernier.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Knokke en Patro zijn wel echt bij de favorieten voor 1e amateur. Als we die even vlot wegzetten mogen we stilaan wel van een waardemeter spreken vind ik. Hoe dan ook is het goed voor het vertrouwen en dat kan niet slecht zijn. Ook leuk om wat positiviteit onder de fans te krijgen (en hopelijk nog een boost voor de abocampagne). Tegen Knokke ben ik er normaal gezien bij.Mark wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:46 amHoe meer oefenwedstrijden we spelen hoe groter mijn verbazing!
Axassin, wie is de cv waarmee we spreken? De rechtsbuiten zal wss Tabekou zijn?Axassin wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 12:54 pmIk was er ook (net als tegen eindhoven en op putte).Mark wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:46 amHoe meer oefenwedstrijden we spelen hoe groter mijn verbazing!
Ik denk dat er een aantal belangrijke factoren zijn:
- de belangrijkste: rocha. Scoort makkelijk maar betrekt zich ook in het spel en heeft best wel goede voeten.
- je hebt met tarfi een technisch goeie voetballer die we voordien niet hadden
- op het middenveld heb je met van acker en brebels twee meer gelijkaardige types met elk een goed afstandschot waardoor we minder voorspelbaar zijn. Als de één inschuift kan de andere afhaken en de 6 overnemen.
- het vertrek van schuermans. Onze cv's zijn een stuk wendbaarder waardoor je makkelijker hoger kan spelen.
Tel daar nog de rechtsbuiten en de cv die gaan komen en je hebt echt wel een héél competitieve ploeg. Die 2 namen zijn echt wel kleppers voor ons.
Walbrecq mag van mij tekenen als extra optie op de flank. Snel, creatief en een actie. Doet wat denken aan bernier.
Word al weken gezegd ,lopen de onderhandelingen zo moeilijk dan ?
Geloof hem toch niet ,zegt hij al weken .
Tabekou is een gerucht maar weet niet of dit echt een versterking is .
Tabekou zal niet meer komen denk ik. Hij is aant testen bij FC Magdeburg in Duitsland.
https://www.liga2-online.de/1-fc-magdeb ... e-tabekou/
https://www.liga2-online.de/1-fc-magdeb ... e-tabekou/