Moeskroen - Lierse K. [23-01-2021]
Re: Moeskroen - Lierse K. [23-01-2021]
En aan onze kant krijgen we er geen, maar ja wat wil je met een Waalse scheidsrechter ...
Formerly known as Lisp-boy
-
Maar hoe amateurachtig werd die daar tegen een andere speler getrapt die bal!
Daar valt ook iets voor te zeggen.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jan 23, 2022 9:36 pmMaar hoe amateurachtig werd die daar tegen een andere speler getrapt die bal!
Is TVI trouwens nog van plan om Abdallah te wisselen of moet ik hem er zelf komen afhalen ??
Formerly known as Lisp-boy
Wat een misser.
Geflikt worden heet zoiets maar hoe scoor je al 10 dotten van kansen gehad
Maar dat is toch net de manier om extra inkomsten te genereren die naar het sportieve kunnen gaan?! We komen momenteel zelfs loges te kort wegens plaatsgebrek. De vraag is groter dan het aanbod. Extra investeerders akkoord, maar je moet hen wel iets te bieden hebben. Die investeren (meestal) niet voor de fun hoor.Thomas1906 wrote: ↑Sun Jan 23, 2022 9:09 pmDan mag er eerlijkheid zijn en toegegeven worden dat de huidige situatie misschien te hoog gegrepen is voor deze club.Axassin wrote: ↑Sun Jan 23, 2022 8:41 pmJa mannekes, sta mij toe om dat wat gratuit commentaar te vinden. Beerschot zegt vandaag bij monde van Vrancken in de krant dat zonder de prins 1ste amateur of beneden 1B hun plaats zou zijn. Wel, dat is voor volgens mij een correcte inschatting obv het potentieel van beerschot (en dat van ons). Een spits en een cv? Allemaal goed, maar wordt er dan ook commentaar gegeven als de jaarrekening weer donkerrood ziet? Sportieve ambitie is enorm relatief; moeskroen haalt in de zomer chevalier, ribeiro Costa, travel,... maar wat ben je er mee als je na 3 maanden hun loon niet meer kunt betalen?Lisp-boy wrote: ↑Sun Jan 23, 2022 8:27 pm
Ik zei het al eerder, er is geen enkele sportieve ambitie.
Er wordt veel geïnvesteerd in infrastructuur en dat is mooi en zeker nodig, maar sportief is het zeer zeer triestig.
En ofwel is het onkunde, ofwel is het gierigheid, maar als er enige sportieve ambitie aanwezig was dan was er al een centrale verdediger en een spits bij gehaald.
Misschien zal net die investering in onze infrastructuur ons toestaan om binnen x-aantal jaar sportief een stapje hoger te zetten.
En de mogelijke uitbreidingen qua infrastructuur lijken mij eerder niet-voetbal gerelateerd en zie ik niet waarom de club een stapje hoger kan zetten. Het aantal seats/loges zullen mijn inziens niet drastisch verhogen om voor de extra hoge inkomsten te zorgen. Ik zou toch uitkijken naar een extra investeerder voor de voetbalgerelateerde zaken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
SCHOUTERDEN