Waasland-Beveren - Lierse K. [30-10-2021]
Re: Waasland-Beveren - Lierse K. [30-10-2021]
Toch ook een paar keer brute pech gehad lees tweemaal paal...Carlke wrote: ↑Sun Oct 31, 2021 12:49 pmHier over de match nu sorry kon mij even niet meer houden. Voor de match had ik mijn bedenkingen bij de opstelling het leek een ploeg te zijn, die ik eerder woensdag verwachte. Komen vroeg op voorsprong maar dan krijgt Beveren wel paar goede mogelijkheden. Het gevaar kwam altijd langs laes die zijn man niet aan kon. De 1-1was meer als terecht. 2de helft vond ik ons spel veel beter. Maar Beveren kreeg wel paar goede kansen. Ook wij prikten regelmatig tegen.dan raar om te zeggen maar trainer haalt zijn gram brengt limbombe, yagan, naesens in en zijn bepalend. We scoren in laatste minuut eindelijk eens niet de tegenstander.ik heb genoten van deze zalige uitmatch .

Niet mee eens. Denk dat we het eens kunnen zijn dat Westerlo en Deinze veruit de sterkste kern hebben. WB heeft mijn inziens een sterkere kern en het zal wat gelijk zijn met Lommel en RWDM denk ik. Zeggen dat we altijd top 3 moeten spelen vind ik dus wat streng.ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 31, 2021 12:47 pmWegglijden? Met deze kern moet je altijd top 3 spelen... Bekijk de bank gisteren dat zegt al genoeg. Eigenlijk moest LK al los op de tweede plek staan...KRKN wrote: ↑Sun Oct 31, 2021 12:40 pmIk zal hier wat opkuisen als ik terug thuis ben. Ik hoop dat het niveau gisteren beter was dan bepaalde posts hier![]()
Super tevreden met de overwinning. Zalige sfeer precies. Van wat ik lees had een gelijkspel billijker geweest, maar na het zure puntenverlies tegen Moeskroen en Virton hier erg blij mee. Ik gok wel dat we nog gaan wegglijden in het klassement, maar hoe langer we bovenaan meedoen hoe beter.
Ik hield mijn adem in toen ik de opstelling zag, maar toch ook goed dat we wat spelers hebben kunnen laten rusten.
- Justhomuch
Ook respect voor Beveren trouwens die de minuut stilte mooi meehielden
Wij komen áltijd terug!