Lierse K - Westerlo [28-11-2020]
Re: Lierse K - Westerlo [28-11-2020]
tvi moet werken met de spelers die er zijn lk heeft momenteel geen spits of middenvelder rondlopen die het verschil kan maken, goed is voor een goal of 10 zet daar een Rocha of Mertens en lk staat bovenaan zo simpel is het het spel is vaak goed alleen die afwerking... Vandaag zijn ze geflikt door de arbiter niet meer of minder.
Last edited by ozzy105 on Sat Nov 28, 2020 10:47 pm, edited 1 time in total.
Met 12 hoekschoppen had de Scott zich ook kunnen uitleven. Beetje gelatenheid hier. Kan geen enkele speler iets verwijten, maar we zitten weer met lege handen en de achterstand begint er (nu al) stilletjesaan onoverbrugbaar uit te zien.
-
Als ze TVI buitengooien dan is voor mij de geloofwaardigheid compleet weg. Dan haak ik af voor de rest van het seizoen. We hebben nu eindelijk eens ne goeie trainer. Trouwens die berkoe en vooral benhammou serieuze stappen gezet.
We hebben er vandaag alles voor gedaan , scheids beslist dat Westerlo moest winnen ! Competitie moet spannend blijven zeker . We hebben de kansen ook wel gehad . Placca zeg wat je wil maar ook hij doet niet beter als Petrov. Zakken doen we niks aan te doen maar dan liever met inzet.en die was er vandaag. Trainer ontslagen zou stomste zijn wat ze kunnen doen hopelijk weten zei ook dat er veel kwaliteit te kort is en de nodige centen.
een degelijke spits en we spreken anders... Efficiëntie is zeer laag je weet als tegenstander scoor je tegen lk is de buit zo goed als binnen in het spel liggen we zelden onder op momenten het betere zelfs denk maar aan vanavond, uit Lommel uit Deinze en ja ook thuis Seraing...Carlke wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 10:51 pmWe hebben er vandaag alles voor gedaan , scheids beslist dat Westerlo moest winnen ! Competitie moet spannend blijven zeker . We hebben de kansen ook wel gehad . Placca zeg wat je wil maar ook hij doet niet beter als Petrov. Zakken doen we niks aan te doen maar dan liever met inzet.en die was er vandaag. Trainer ontslagen zou stomste zijn wat ze kunnen doen hopelijk weten zei ook dat er veel kwaliteit te kort is en de nodige centen.
Het was echt niet slecht. Veel beter voetbal, zeker eerste helft. Scheids beslist de match. Ik vraag mezelf altijd af hoe die zich voelt na het bekijken van de beelden.
-
Ik wil wel weten waarom onze keeper is verwisseld.
- Justhomuch