RWDM - Lierse Kempenzonen [13-04-2019]
Re: RWDM - Lierse Kempenzonen [13-04-2019]
Das jammer, ik geloof datver langs BT-kant vanalles gepland is. Dan is dat voor weinig ogen te aanschouwenBerrem wrote: ↑Thu Apr 11, 2019 2:29 pmEen supportersboycot komende zaterdag bij RWDM...
https://www.sudinfo.be/id112571/article ... -le-lierse
Zonder Buyens, Delorge en Smolders.
Het kan wel eens een pijnlijke avond worden.
Het kan wel eens een pijnlijke avond worden.
RWDM mist er daarentegen ook wel 10 (létterlijk). Daarom dat ze de geplande oefenmatch van woensdag tegen de kakkers aflassen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Serieus? Er wacht ons een vreemde match
Vroeg wakker, maar ik ben er klaar voor. Ik laat eerst nog 2 collega’s Lier zien en dan de bus op! Tijd om de rug te rechten.
Er gaat iemand moeten opstaan om de xchoenen van Buyens te vullen. Die recupereert toch wel heel veel ballen voor ons hoor. Ik ben benieuwd! Vanavond tweede test voor Rocky z’n 4-3-3.
ik denk donofrio terug op rb, sols centraal mid en toon plaats yoni.
wat een klucht daar in molenbeek, alle plaatsen 15 euro staan en zitten normaal nee. vroegen eerst 20 voor zitten maar lierse tegen in gegaan dus alles 15 euro. wij wilden gaan staan en mochten niet. dan maar even met zen allen langs die steward gestapt en lekker gestaan. na rust oplossing gevonden van de zitplaatsen staanplaatsen gemaakt lekker hoog en droog daar. over de match zelf geen beterschap hadden met rust al 3-1 kunnen achterstaan verdediging zo slecht behalve rausin.maar allee doel is bereikt eindronde wat we daar gaan doen weet ik niet al 11 punten achter dus worden 6 punten ophalen. en het is nog een match hopelijk komen we iets dichter want nog verder is het helemaal over.