Virton- Lierse [15/08/2026]
Re: Virton- Lierse [15/08/2026]
Laat ons eerlijk zijn he buiten 1 seizoen gerekend is men nooit klaar geweest voor het nieuwe seizoen! Dus niks nieuws onder de zon. Er moet niet alleen een deftige spits bijkomen maar ook een degelijke flankaanvaller wat we voorheen met Tabekou, Berrier enz wel hadden en wanneer komt er nu eens eindelijk een nummer 10??? Veel bla bla bla tot heden..
-
De Ideale Wereld
Wat hij doet is gewoon moedwillig dit forum verzieken
Kom ik na weken nog eens op dit forum naar aanloop van de start van het nieuwe seizoen.
Nog niets veranderd - 1 persoon die blijft op dezelfde nagels kloppen en drammen.
Kritisch zijn: OK, dat moet - uw statement maken: OK- dat kan - in dialoog gaan met medesupporters: leuk en verrijkend.
Maar wat Ozzy105 bezield: God mag het weten. Net zoals de vele FB-helden die absoluut hun gelijk willen halen ten koste van ...
Ik hoop zaterdag op een klinkende overwinning en dan zien of horen we hem niet. Ik hou mijn hart vast bij verlies: dan wordt de gal weer rijkelijk gespuwd.
Nog niets veranderd - 1 persoon die blijft op dezelfde nagels kloppen en drammen.
Kritisch zijn: OK, dat moet - uw statement maken: OK- dat kan - in dialoog gaan met medesupporters: leuk en verrijkend.
Maar wat Ozzy105 bezield: God mag het weten. Net zoals de vele FB-helden die absoluut hun gelijk willen halen ten koste van ...
Ik hoop zaterdag op een klinkende overwinning en dan zien of horen we hem niet. Ik hou mijn hart vast bij verlies: dan wordt de gal weer rijkelijk gespuwd.
- Justhomuch
Welkom terug!Fiero67 wrote: ↑Tue Aug 11, 2026 12:06 pmKom ik na weken nog eens op dit forum naar aanloop van de start van het nieuwe seizoen.

Wij komen áltijd terug!