Eupen - Lierse [10-03-2026]
Re: Eupen - Lierse [10-03-2026]
Zeer blij dat ik op een dinsdagavond toch ben afgezakt!
Voor mij was Mayoka-Tika de beste op het veld
Ook oa De Vos en Matuta zeer degelijk
Hopelijk verderzetting tegen Patro nu!
Voor mij was Mayoka-Tika de beste op het veld
Ook oa De Vos en Matuta zeer degelijk
Hopelijk verderzetting tegen Patro nu!
3 gouden punten en 9 op 9.
Daar hadden we vooraf zeker voor getekend voor dit resultaat.
Patro Eisden dat wordt andere koek, maar ik denk dat ze ondertussen al iets meer bevrijd kunnen spelen dus alles is mogelijk.
Daar hadden we vooraf zeker voor getekend voor dit resultaat.
Patro Eisden dat wordt andere koek, maar ik denk dat ze ondertussen al iets meer bevrijd kunnen spelen dus alles is mogelijk.
Formerly known as Lisp-boy
En van Kurt Guldentops kreeg Tika maar 5 op 10 in de gazet. Weinig wendbaar stond er ofzo. Maja die ziet vaak nog andere dingen dan ik.
We zullen wel zo goed als gered zijn zeker.
Zeer tevreden met deze uitslag . Hadden kansen genoeg om er nog eentje bij te doen , maar helaas vizier stond niet scherp .
Wat je wel duidelijk kon zien was dat er meer strijd was als de vorige weken .
En dan zie je toch ook weer dat de spelers van pakweg Eupen veel langer die fysieke strijd aan kunnen . Bij ons zaten er een paar echt leeg .
Nu thuis nog een stuntje tegen Patro en we kunnen helemaal opgelucht ademen , en uit kijken naar volgend seizoen .
Nog 4 keer alles geven !
Wat je wel duidelijk kon zien was dat er meer strijd was als de vorige weken .
En dan zie je toch ook weer dat de spelers van pakweg Eupen veel langer die fysieke strijd aan kunnen . Bij ons zaten er een paar echt leeg .
Nu thuis nog een stuntje tegen Patro en we kunnen helemaal opgelucht ademen , en uit kijken naar volgend seizoen .
Nog 4 keer alles geven !
VreemdBarry wrote: ↑Wed Mar 11, 2026 4:12 pmIdem Matuta, kreeg imo ook een te lage score, vond hem best goed
Matuta had normaal altijd 2 loepzuivere assists. Maar Stanic en Van Meirvenne misten onbegrijpelijk