Lierse - Seraing [13-02-2026]
Re: Lierse - Seraing [13-02-2026]
Persoonlijk geen probleem met die bengalen. Is sfeerbevorderend.
Die bekers op t plein gooien frustreert mij daarentegen wel...
Soit Aanwezig!
Die bekers op t plein gooien frustreert mij daarentegen wel...
Soit Aanwezig!
Wel vernomen via kennissen van het RK dat tegen Beerschot iemand langs is geweest met enorme brandwonden op beide handen.
- Justhomuch
En als er sfeerbeelden worden gemaakt de pyroacties wel gebruiken natuurlijk, als je dat niet af kunt gewoon naar den tennis gaan, kijk eens naar Basel enz alle grote europese clubs doen dat al decenia he, alleen in Belgie het land van de regeltjes mag het niet en ze weten waar ze het geld moeten vinden, zie maar uit dat je geen boke eet achter uw stuuresreil wrote: ↑Tue Feb 10, 2026 10:43 amZe hebben dit zelf op hun nek gehaald. Het is gemakkelijk om te wijzen naar de club omdat zij proberen dit aan te pakken. Ik ben blij dat wij geen standard of andere zijn waar het bestuur de anderen kant op kijkt of niet durft in te grijpen.
Neem je verantwoordelijkheid op en kleur niet te ver buiten de lijntjes !

Ofwel ben je consequent of wel niet he, nu straffen ze ook kinderen met vlaggen enz om dat er een paar misbruik van een tifo hebben gemaakt, je weet wie het is, haal ze er dan uit en beboet ze, maar ga geen hele club liggen gijzelen!
Wij komen áltijd terug!
2... zijn ze nu beter af .... 2000 man minder en geen inkomsten . Voor paar 10 tallen die ze er niet uit willen of kunnen halen .Justhomuch wrote: ↑Tue Feb 10, 2026 1:14 pmEn als er sfeerbeelden worden gemaakt de pyroacties wel gebruiken natuurlijk, als je dat niet af kunt gewoon naar den tennis gaan, kijk eens naar Basel enz alle grote europese clubs doen dat al decenia he, alleen in Belgie het land van de regeltjes mag het niet en ze weten waar ze het geld moeten vinden, zie maar uit dat je geen boke eet achter uw stuuresreil wrote: ↑Tue Feb 10, 2026 10:43 amZe hebben dit zelf op hun nek gehaald. Het is gemakkelijk om te wijzen naar de club omdat zij proberen dit aan te pakken. Ik ben blij dat wij geen standard of andere zijn waar het bestuur de anderen kant op kijkt of niet durft in te grijpen.
Ofwel ben je consequent of wel niet he, nu straffen ze ook kinderen met vlaggen enz om dat er een paar misbruik van een tifo hebben gemaakt, je weet wie het is, haal ze er dan uit en beboet ze, maar ga geen hele club liggen gijzelen!
- Justhomuch
Ik vind die straffen gewoon buiten proportie, maar dat is typisch Belgisch volgens mij, dat is dan weer een hele andere discussie, eentje onder de noemer politiek.Carlke wrote: ↑Tue Feb 10, 2026 2:25 pm2... zijn ze nu beter af .... 2000 man minder en geen inkomsten . Voor paar 10 tallen die ze er niet uit willen of kunnen halen .Justhomuch wrote: ↑Tue Feb 10, 2026 1:14 pmEn als er sfeerbeelden worden gemaakt de pyroacties wel gebruiken natuurlijk, als je dat niet af kunt gewoon naar den tennis gaan, kijk eens naar Basel enz alle grote europese clubs doen dat al decenia he, alleen in Belgie het land van de regeltjes mag het niet en ze weten waar ze het geld moeten vinden, zie maar uit dat je geen boke eet achter uw stuuresreil wrote: ↑Tue Feb 10, 2026 10:43 amZe hebben dit zelf op hun nek gehaald. Het is gemakkelijk om te wijzen naar de club omdat zij proberen dit aan te pakken. Ik ben blij dat wij geen standard of andere zijn waar het bestuur de anderen kant op kijkt of niet durft in te grijpen.
Wij komen áltijd terug!