Lierse - Beerschot [01-02-2026]
Re: Lierse - Beerschot [01-02-2026]
Kan iemand Shoffner vertellen dat wij als thuisploeg aanvallend voetbal ipv angsthazenvoetbal willen zien?
Verdedigend zal er veel moeten bijkomen. Aanvallend gaat het snor zitten volgend seizoen maar achteraan? Wetende dat je met 2 CV zit die regelmatig blessures hebben...
Minuut 90 en 1-2 achter, en uw spits staat nog steeds op een eiland.
Top prestatie van Vroman en Van Meirvenne.
Top prestatie van Vroman en Van Meirvenne.
Ik moet heel eerlijk bekennen , dat Shoffner ze herhaaldelijk heeft proberen vooruit te jagen deze wedstrijd . Maar het zit er gewoon niet in !
We hebben dringend nood aan een goede nr 10 die vooruit denkt , pas dan gaan we meer aanvallend spelen .
Tika , blijft het zelfde bedje ziek , das voor mij een verloren geval waar we vanaf moeten .
En voor de zoveelste keer duurde het ook weer ellendig lang voor Beerschot een gele kaart kreeg .
Voor die fout op de Vos is zelfs de mug ter plekke geweest , maar was volgends de lijn rechter niets aan
Bon op naar volgende week . We roeien op de moment met de riemen die we hebben ...
Ik vond ons ni slecht spelen. Ik ben ook van mening dat er sneller en vaker vooruit moet gedacht worden.
-
Fritsdespits
We moeten er ook eens rekening mee houden met welke ploeg we op het veld stonden en de youngsters deden het zeker niet slecht. Door het consequent inzakken van gans de ploeg halen de snedige rushes (vandaag nr 1) weinig of niks uit. Komt wel in orde als we wat meer maturiteit terug krijgen.
-
Fritsdespits
Rushes van Van Meirvenne dus
Terecht verloren beerschot was op alle vlakken beter, tel de kansen die ze kregen, dank u vroman . We gaan dringend moeten gaan winnen of word nog bibberen hoor. Deze blessurelast is toch niet normaal meer, dat is elk jaar hetzelfde verhaal. Daquin vond ik zeker oke achteraan. Hopelijk nog verdediger er bij want dit houden we niet zo. Wie was die in de plaats speelde van de vos, want dat 2 de doelpunt hoe liet die zich in de luren leggen, onbegrijpelijk.
Perdi en VDH zijn spelers Carlke die blessuregevoelig zijn! Neem je de gok om volgend seizoen daar mee te starten krijg je grote problemen! De ene is over zijn top de jongere heeft al dikwijls voor lange tijd out geweest die gok kan je dus niet nemen. Het is van het goede teveel aan het worden op amper 1 seizoen laat je uw 3 CV vertrekken LM-Boone-De Kerf. Ooit heb je prijs met dit beleid staat in de sterren geschreven. Voor volgend seizoen minstens 2 degelijke CV, 2 middenvelders waaronder een nummer 10 en dit wordt hoge tijd na 8 jaar ! Dus veel werk aan de winkel. Ik hoop dat de Duitsers hun aandeel op termijn kunnen en mogen verdubbelen.Carlke wrote: ↑Sun Feb 01, 2026 6:16 pmTerecht verloren beerschot was op alle vlakken beter, tel de kansen die ze kregen, dank u vroman . We gaan dringend moeten gaan winnen of word nog bibberen hoor. Deze blessurelast is toch niet normaal meer, dat is elk jaar hetzelfde verhaal. Daquin vond ik zeker oke achteraan. Hopelijk nog verdediger er bij want dit houden we niet zo. Wie was die in de plaats speelde van de vos, want dat 2 de doelpunt hoe liet die zich in de luren leggen, onbegrijpelijk.