Beveren - Lierse [13-06-2024]
Re: Beveren - Lierse [13-06-2024]
Zal met deze kern moeten gebeuren Carlke maar zoals je post he zakken gaat men niet doen met Seraing, Jong Genk, FB zit je gelukkig met nog zwakkere clubs in je reeks. Blijf het herhalen no money, no glory ik zeg niet dat je een club in gevaar moet brengen maar sportief mag het wel meer zijn!!! Een club als La Lou heeft niet veel meer middelen dan Lierse en gaat naar alle wss en ook met vooral geleende spelers promoveren van tweede amateurklasse naar de hoogste klasse op 3 jaar tijd!! Eerlijk we mogen jaloers zijn op wat Union-Dender-La Lou en wie weet Patro bereikt heeft op een paar jaar.Carlke wrote: ↑Fri Dec 13, 2024 11:15 pmKrijg het gevoel dat het een grijs seizoen word . Zakken met 1 daler zover zou het wel niet komen zeker. En top 6 met deze ploeg nooit. Beveren was slecht en wij nog slechter 2 kansen op wedstrijd en dan nog halve ! Willen we toch mee doen zal er verdediger, spits, en middenvelder bij moeten komen, probleem is dat ze goed moeten zijn en dan zit je met geen budjet.
Begrijp nu goed uit uw post dat de trainer de schuldige is? En indien ja zou ik zeggen werk aan de winkel voor de voorzitter.Devyd wrote: ↑Fri Dec 13, 2024 10:58 pmZat daar in een loge samen met de voorzitter .
Ja wa kunde zeggen , ze starten heel goed .
Maar na 10 minuten zie je daar niks meer van .
Het geloof is er ni , weer veel te weinig strijd en passie !
Ene Claes die niet in de match zat , sow niet goed ,
Ons flankverdedigers beide gebuisd . Al een paar weken achter elkaar ..
In het middenveld terug een gat van jewelste , en die goal is een lachertje , wordt niets in de weg gelegd
En kan vrij binnen koppen .
Coach blijft aan zijn taktiek en organisatie vast houden , maar die werkt al weken niet meer .
En dan ocharme de laatste 5 min 2 aanvallers bij te brengen .
Wat haalt da uit ??
Tijd voor bezinning ...
Dat goed gevoel over onze coach na het seizoensbegin is kompleet weg.
Ik heb het gevoel dat hij het zelf ook allemaal niet goed meer weet en de boel niet meer op de rails krijgt.
Taktisch klopte het eigenlijk voor geen meter en dan nogmaals veel te laat vervangingen doorvoeren.
Wat is er toch aan de hand?
Ik heb het gevoel dat hij het zelf ook allemaal niet goed meer weet en de boel niet meer op de rails krijgt.
Taktisch klopte het eigenlijk voor geen meter en dan nogmaals veel te laat vervangingen doorvoeren.
Formerly known as Lisp-boy
Dat gevoel heb ik ook al een paar weken .Netzer wrote: ↑Sat Dec 14, 2024 2:32 pmDat goed gevoel over onze coach na het seizoensbegin is kompleet weg.
Of het nu werkt of niet , we blijven alle weken gewoon hetzelfde systeem spelen .
- Justhomuch
Wat ik hier lees over er was geen inzet, dat snap ik niet want dat zag ik juist wel!
Wat ik vooral ergerlijk vond waren al die slordigheden, heel de tijd de bal in de hoek spelen, op den duur werd het zo voorspelbaar...
En dan de moment wanneer Beveren ons in het slaap aan het wiegen is slaan ze toe, had nooit mogen gebeuren.
Tot slot nog dit: onze supporters merendeel van de match luider dan die van Beveren, jammer dat'k er niet bij was.
Wat ik vooral ergerlijk vond waren al die slordigheden, heel de tijd de bal in de hoek spelen, op den duur werd het zo voorspelbaar...
En dan de moment wanneer Beveren ons in het slaap aan het wiegen is slaan ze toe, had nooit mogen gebeuren.
Tot slot nog dit: onze supporters merendeel van de match luider dan die van Beveren, jammer dat'k er niet bij was.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
ET kan al heel het seizoen pas in de 85 opdraven, terwijl dat écht een goeie voetballer is, kan er bij mij echt niet in waarom die niet in pakweg de 70ste minuut wordt gezetNetzer wrote: ↑Sat Dec 14, 2024 2:32 pmDat goed gevoel over onze coach na het seizoensbegin is kompleet weg.
Wij komen áltijd terug!
De inzet was er inderdaad, het lijkt wel alsof iedereen uit vorm is, zelfs Kireev gaf slechte passen.
Wat ET betreft heb je gelijk, mag gerust meer speelminuten krijgen.
Hopelijk herpakken ze zich na de winterstop.
Wat ET betreft heb je gelijk, mag gerust meer speelminuten krijgen.
Hopelijk herpakken ze zich na de winterstop.
Ik denk dat je het hier niet louter bij de coach dient te zoeken. Hij wordt vanuit de sportieve leiding opgedragen om in dit systeem te spelen. 3 centraal achteraan en 2 wingbacks. Alleen weten de tegenstanders dat ook stillekesaan en hebben ze al voldoende tegenzetten gevonden om ons spel onderuit te halen. Alleen tegen tegenstanders waar je ook intrinsiek beter bent, ga je er op deze manier nog overheen gaan. De twee belangrijkste schakels in dit geheel zijn de wingbacks. Zowel aanvallend als verdedigend. En laat het net daar zijn, dat we met twee langdurig gekwetsten zitten en de vervangers niet hetzelfde niveau halen. Het is na de blessure van Laes dat het helemaal achteruit is beginnen gaan.Devyd wrote: ↑Sat Dec 14, 2024 2:38 pmDat gevoel heb ik ook al een paar weken .Netzer wrote: ↑Sat Dec 14, 2024 2:32 pmDat goed gevoel over onze coach na het seizoensbegin is kompleet weg.
Of het nu werkt of niet , we blijven alle weken gewoon hetzelfde systeem spelen .
2...de miserie begon met de man in vorm PDS en dan nog eens Laes daarna wat teveel... Tot het uitvallen van Pieter slikte men amper goals na het uitvallen......Lipser wrote: ↑Sun Dec 15, 2024 11:51 amIk denk dat je het hier niet louter bij de coach dient te zoeken. Hij wordt vanuit de sportieve leiding opgedragen om in dit systeem te spelen. 3 centraal achteraan en 2 wingbacks. Alleen weten de tegenstanders dat ook stillekesaan en hebben ze al voldoende tegenzetten gevonden om ons spel onderuit te halen. Alleen tegen tegenstanders waar je ook intrinsiek beter bent, ga je er op deze manier nog overheen gaan. De twee belangrijkste schakels in dit geheel zijn de wingbacks. Zowel aanvallend als verdedigend. En laat het net daar zijn, dat we met twee langdurig gekwetsten zitten en de vervangers niet hetzelfde niveau halen. Het is na de blessure van Laes dat het helemaal achteruit is beginnen gaan.Devyd wrote: ↑Sat Dec 14, 2024 2:38 pmDat gevoel heb ik ook al een paar weken .Netzer wrote: ↑Sat Dec 14, 2024 2:32 pmDat goed gevoel over onze coach na het seizoensbegin is kompleet weg.
Ik vind eigenlijk toch dat een trainer de speelwijze moet bepalen niet de rest, en een trainer moet dus van systemen kunnen veranderen bij blessures of sterkere tegenstanders. Waarom heb je anders trainer. Als dit effectief zo iets dat hij dat moet mogen ze zichzelf ook de schuld geven .