RSCA Futures - Lierse [30-11-2024]
Re: RSCA Futures - Lierse [30-11-2024]
Wat een schande voorlopig! Ze laten ons letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Met Pietro op kop!
Last edited by Flammea on Sat Nov 30, 2024 5:09 pm, edited 1 time in total.
Ik zou toch maar stilaan naar beneden kijken! Gelukkig zijn er weer een paar die nog zwakker zijn nl Genk, FB, Seraing en heb je nog het geval Deinze. Sinds men in 1B is gaan postvatten is er maar 1 seizoen geweest waar je een rustig seizoen doormaakte voor het overige kommer en kwel!!!
Rijp vandaag voor een lap om hun oren simpel! Schandelijk, de beste staat nog in het doel zegt alles!In zulke matchen mis je toch een Oulare een aanspeelpunt enz! Veel respect voor de aanwezige supporters! LVT zou deze mensen hun leed is mogen verlichten door hun ticketje terug te betalen! Zal er niet armer door worden! Nog 3 matchen voor de winterstop nl Luik, Beveren en Lommel als het 3 of 4 op 27 word.....
Veel heeft met de mentaliteit te maken als ik de laatste weken de verdediging telkens zwaar in de fout zien gaan tov de eerste 7 matchen en daar waren Zulte, Lommel, Deinze oa bij laat ons eerlijk zijn deze verdedigers zijn geen pannekoeken hé! Is er er weer iets aan het broeden??? Enig voordeel aan die 3 op 18 nl Luc moet alweer geen winstpremie uitbetalen dat is ook meegenomen!
Je hebt een groep die maar paar echte talenten heeft, dus er moet grotendeels veel inzet zijn en voor elkaar door het vuur gaan. Dat zagen we in begin seizoen wel over mijn lijk mentaliteit en klasseflitsen van sow en kierev. Dat eerste van de talenten zie je alleen met kierev sow zit in dipje. En voor elkaar door vuur gaan en inzet zie je niet meer . En als dat er niet meer is win je geen wedstrijden meer. Een perdichizy van de errste helft je zou denken dat die tegen onze trainer aan spelen was na die hevige discutie vorige week . Als er geen verandering komt gaan we snel op degradatieplaats staan ! Wat heeft dally misdaan krijgt geen minuten meer valt nochta s altijd redelijk in !
Ik wil er geen woorden aan vuilmaken, het wordt elke week erger !
Er blijft niks meer over van onze goed start, voor je het weet spelen we tegen de degradatie de laatste staat maar 6 punter achter ons !
Er blijft niks meer over van onze goed start, voor je het weet spelen we tegen de degradatie de laatste staat maar 6 punter achter ons !
Dailly zou idd meer speelminuten moeten krijgen en waar zit Oulare? In zulke matchen kan die van goudwaarde zijn met zijn kracht en een aanspeelpunt! Maar ik denk en vermoed maar hoor dat er meer mee speelt als ik nu al weken aan een stuk blunders zie opstapelen, niet meer gevochten voor elkaar word enz vul zelf maar in. Voor de rest mag LVT stoppen met telkens de lat bij de top zes te leggen en bouwen, bouwen... Door zulke uitspraken maak je op termijn ongeloofwaardig zeker wanneer je je aan dit belachelijke budget houd!!!Carlke wrote: ↑Sat Nov 30, 2024 7:11 pmJe hebt een groep die maar paar echte talenten heeft, dus er moet grotendeels veel inzet zijn en voor elkaar door het vuur gaan. Dat zagen we in begin seizoen wel over mijn lijk mentaliteit en klasseflitsen van sow en kierev. Dat eerste van de talenten zie je alleen met kierev sow zit in dipje. En voor elkaar door vuur gaan en inzet zie je niet meer . En als dat er niet meer is win je geen wedstrijden meer. Een perdichizy van de errste helft je zou denken dat die tegen onze trainer aan spelen was na die hevige discutie vorige week . Als er geen verandering komt gaan we snel op degradatieplaats staan ! Wat heeft dally misdaan krijgt geen minuten meer valt nochta s altijd redelijk in !