FCV Dender - Lierse Kempenzonen [12-01-2019]
Re: FCV Dender - Lierse Kempenzonen [12-01-2019]
Hm. Ook niet zo dicht in de buurt, helaas. Ik ga toch m'n best doen om er te zijn. Smolders misschien direct in de basis, Ogunjimi na 60 minuten laten invallen om wat oorlog te veroorzaken.
Aha, een bekend gezicht bij Dender. Ludovic Buysens speelt tegenwoordig in hun kleuren.
Die hadden wij ook kunnen gebruiken, vind ik.
Die hadden wij ook kunnen gebruiken, vind ik.
Heeft zijn begroeting op het lisp gehad bij de vorige match. Al mag dat nog eens, Super. Kerel.
Beetje vreemd dat ze niks gecommuniceerd hebben over het resultaat van de oefenmatch trouwens.
Ik vermoed dat er al wat vakantie zal zijn voor de beheerders.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Het weze ze gegund. Er is hard gewerkt op 't Lisp. En er staat nog veel werk voor de boeg.
Ha, die winterstops pikken toch wel ergens. Ik wil voetbal! Liefst op het Lisp, dan ook nog.
Hoe zouden jullie starten? Meteen Marvin & Smolders in de basis droppen?
-
Thomas1906
De beheerders zijn grotendeels vrijwilligers. Dat zie je ook in de berichtgevingen, vind ik.
Zeker in het begin waren de taalfouten niet om aan te zien. Vermoedelijk doet nu nog maar 1 persoon grotendeels deze berichten.
Maar live-updates en korte fb-berichten zijn volgens mij nog altijd dezelfde vrijwilligers als in het begin.
An sich niks mis mee (hoewel die taalfouten inderdaad niet al te best overkomen). Om nu iemand full time in dienst te nemen voor de marketing in 1e amateur onder handen te nemen lijkt me misschien wat duur.Thomas1906 wrote: ↑Sun Dec 23, 2018 12:29 pmDe beheerders zijn grotendeels vrijwilligers. Dat zie je ook in de berichtgevingen, vind ik.
Zeker in het begin waren de taalfouten niet om aan te zien. Vermoedelijk doet nu nog maar 1 persoon grotendeels deze berichten.
Maar live-updates en korte fb-berichten zijn volgens mij nog altijd dezelfde vrijwilligers als in het begin.