Lierse - La Louvière [27-10-2024]
Re: Lierse - La Louvière [27-10-2024]
PDS 3 maanden out... Dju toch.
En ook Kireev een maand.. hier komen we onze beperkingen tegen. Dunne kern.
Auwtsj. Dat zijn allemaal zeer ongelukkige blessures, zeker als je onze komende weken bekijkt. Ik zit met een slecht voorgevoel.
Sneu twee spelers die aan een zeer goed seizoen bezig waren dat vang je zo maar niet op hoor. Je zag dit al aan vorig weekeind tegen NXT wat het betekend zonder dit duo te moeten aantreden! Voor PDS eindigt alweer een seizoen want eer die terug op niveau is is het bijna of einde seizoen dus maar op zoek naar een goede vervanger! Hoeveel pech kan je als Pieter hebben veel succes alvast in de revalidatie!!!
Daar heb je krabendam voor gehaald. Volgens de club toch goede speler heel lang getest veel twijfel maar toch goed bevonden . Maar je zet vorige match aanvallende speler op zijn positie. Dus je gelooft als club niet in hem . Wat dat betreft hebben ze gefaald !
- Justhomuch
Nee ik ook niet echt ... maar dally op die plek ook niet. Wil alleen maar zeggen heeft lang getest en hebben hem gehaald. Speler halen om hem nooit te gebruiken is ook raar he .
Idem. Nu, dat zeg ik wel op basis van de weinige keren dat ik hem bezig heb gezien. Wil 'm gerust nog eens een kans geven.
- Justhomuch
Op Kapellen was hij er net bij, wat opviel is dat hij wel veel instructies aangaf, maar de officiele matchen dat ik hem zien spelen heb viel hij mij niet in positieve zin op, in tegendeel zelfs...
Wij komen áltijd terug!