Voorbereiding 2024-2025

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Carlke
Re: Voorbereiding 2024-2025

Post by Carlke » Thu Jun 06, 2024 9:53 pm

Mooie voorbereiding ! Wel paar wedstrijden dat ze met half beloften half eerste ploeg gaan moeten spelen maar niet zo erg natuurlijk.

TV2002

Post by TV2002 » Tue Jun 11, 2024 5:33 pm

We openen het seizoen op Zulte-Waregem. Daarna volgen Seraing en Deinze thuis. Vierde speeldag op RWDM.

Pittig begin.

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Jun 11, 2024 5:49 pm

TV2002 wrote:
Tue Jun 11, 2024 5:33 pm
We openen het seizoen op Zulte-Waregem. Daarna volgen Seraing en Deinze thuis. Vierde speeldag op RWDM.

Pittig begin.
Toeval zekers de eerste match.. :D Ik weet wel 1 ding nl de spelers zullen gemotiveerd zijn tegen de nieuwe club van SVDB!!

KRKN

Post by KRKN » Sat Jun 29, 2024 9:48 am

We gaan van start! Iemand die naar Lint afzakt?

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jun 29, 2024 1:31 pm

KRKN wrote:
Sat Jun 29, 2024 9:48 am
We gaan van start! Iemand die naar Lint afzakt?
Volgens mij de Zovko :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Sat Jun 29, 2024 3:16 pm

Jens Teunckens zit vandaag niet eens bij de wedstrijdkern. Wat heeft die eigenlijk misdaan?
Vorig seizoen was het nog aftellen tot hij terug uit blessure was en nu is hij plots persona nog grata ...
Is toch nog steeds veruit de beste keeper dat we hebben, dus wat is er aan de hand?
Formerly known as Lisp-boy

Axassin

Post by Axassin » Sat Jun 29, 2024 3:53 pm

Lisp-boy wrote:
Sat Jun 29, 2024 3:16 pm
Jens Teunckens zit vandaag niet eens bij de wedstrijdkern. Wat heeft die eigenlijk misdaan?
Vorig seizoen was het nog aftellen tot hij terug uit blessure was en nu is hij plots persona nog grata ...
Is toch nog steeds veruit de beste keeper dat we hebben, dus wat is er aan de hand?
Kilootje te veel van wat ik gehoord heb ;)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Sat Jun 29, 2024 9:43 pm

Axassin wrote:
Sat Jun 29, 2024 3:53 pm
Lisp-boy wrote:
Vandaag gezien op Lint, leek mij nu niet zwaarder dan anders.

Heel veel jeugd in de ploeg maar liep wel vlot bij momenten, ook al was het maar tegen een 3de provincialer.

Eerste helft:

- De lincksback, mpanzu, viel enorm op. Snel, groot volume en maakt ook 2 goals. Als die kan bevestigen, goede back up voor Laes.
- Adinany: stevige en nuttige spits. Haakt goed af maar kan ook snel diepgaan. Komt wel goed lijkt me.
- Tiago Vermeulen: heel vinnig, slalomt gemakkelijk enkele mannetjes voorbij. Gaat alleen nog iets te licht wegen voor 1B vrees ik. Maar voor net 16 geworden te zijn, groot talent
- d'alberto: niet echt opvallend. Meeste gevaar kwam van op de linkse flank met Mpanzu-Vermeulen.
- Daguin: eist de bal wel op in het middenveld en probeert, met wisselend succes, de bal te verleggen met snelle crossen. Staat positioneel wel goed en recupereren gemakkelijk.
- Asare: vinnige centrale middenvelder maar niet altijd even gelukkig in zijn acties.

2de helft:

- Sampers, tja... veel goeie wil maar kan zelfs tegen de tegenstander van vandaag heel moeilijk scoren. Kreeg toch een goeie kans of 3-4
- Sow. Kan voor ons toch echt een fenomeen worden. Hoe die langs tegenstanders glijdt...
- Matuta: Daar gaan we plezier aan beleven, denk ik. Staat sterk op zijn benen. Draait onmiddellijk naar voor. Scherp in duel.
Sam VDH: ik kan er niet aan doen, blijf dat met momenten houterig vinden.
- Da costa: technisch enorm goed voor een CV. In duel komt die te kort voor 1B naar mijn mening
- Marijnissen: gaat er het dichtst bij zijn om naast Boone en Perdichizzi te spelen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Jun 30, 2024 9:51 am

Axassin wrote:
Sat Jun 29, 2024 9:43 pm
Axassin wrote:
Sat Jun 29, 2024 3:53 pm
Lisp-boy wrote:
Vandaag gezien op Lint, leek mij nu niet zwaarder dan anders.

Heel veel jeugd in de ploeg maar liep wel vlot bij momenten, ook al was het maar tegen een 3de provincialer.

Eerste helft:

- De lincksback, mpanzu, viel enorm op. Snel, groot volume en maakt ook 2 goals. Als die kan bevestigen, goede back up voor Laes.
- Adinany: stevige en nuttige spits. Haakt goed af maar kan ook snel diepgaan. Komt wel goed lijkt me.
- Tiago Vermeulen: heel vinnig, slalomt gemakkelijk enkele mannetjes voorbij. Gaat alleen nog iets te licht wegen voor 1B vrees ik. Maar voor net 16 geworden te zijn, groot talent
- d'alberto: niet echt opvallend. Meeste gevaar kwam van op de linkse flank met Mpanzu-Vermeulen.
- Daguin: eist de bal wel op in het middenveld en probeert, met wisselend succes, de bal te verleggen met snelle crossen. Staat positioneel wel goed en recupereren gemakkelijk.
- Asare: vinnige centrale middenvelder maar niet altijd even gelukkig in zijn acties.

2de helft:

- Sampers, tja... veel goeie wil maar kan zelfs tegen de tegenstander van vandaag heel moeilijk scoren. Kreeg toch een goeie kans of 3-4
- Sow. Kan voor ons toch echt een fenomeen worden. Hoe die langs tegenstanders glijdt...
- Matuta: Daar gaan we plezier aan beleven, denk ik. Staat sterk op zijn benen. Draait onmiddellijk naar voor. Scherp in duel.
Sam VDH: ik kan er niet aan doen, blijf dat met momenten houterig vinden.
- Da costa: technisch enorm goed voor een CV. In duel komt die te kort voor 1B naar mijn mening
- Marijnissen: gaat er het dichtst bij zijn om naast Boone en Perdichizzi te spelen.
Bedankt voor het verslag!
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Tue Jul 02, 2024 1:33 pm

Ik moet zeggen dat ik er defensief wel vertrouwen in heb dit seizoen. Alleen het niveau van PDS na die lange vervelende blessure wordt wat gissen. En ook: wie wordt zijn doublure?

Verder graag echt nog wel een klasbak op het middenveld. Wie zakt er naar de volgende oefenmatch af?

Post Reply