Zulte Waregem - Lierse K. [19-04-2024]
Re: Zulte Waregem - Lierse K. [19-04-2024]
Schandalig dat ze de wedstrijd enkel uit geven op multi live ! Is al een drama uur om te gaan kijken en kan je met je betalend abbonement niet eens de wedstrijd deftig zien .
1-0 en weer in de rug gepakt... Ik moet zeggen de tegenstanders analyseren goed.
2-0 VDH simpel in de wind gezet en bingo.
2-1 Ocansey
Telkens wordt men in de rug gepakt door een dieptepas het had al 4-1 kunnen staan.
3-1 wat een geklungel achteraan weer 

Was te verwachten voor zulte moet het, en hebben veel meer kwaliteit ook.en wij staan te klungelen . Vanderhallen tegen zo een ploegen komt die nog veel te kort ze. En cools wat doet die seg . Als je ons niet elke week volgt zou je denken verkochte boel
Wat ik al poste Carlke VDH is nog niet klaar voor deze reeks, komt juist piepen en tegen zulke ploegen wordt die gek gespeelt zo simpel is het. Ik hoop maar dat ze niet het idee hebben om volgend seizoen te starten met het duo VDH-LM want dan ga je meer goals slikken dan men lief is! Buiten De Smet-Tirpan-VB loopt er geen enkele verdediger rond 1B waardig, harde vaststelling.
Match teveel. Veel werk deze zomer alleszins.
Na het vorige seizoen ook bijzonder veel werk en men heeft niets gedaan aan de pijnpunten naar volgend seizoen toe zeg ik hoop doet leven! LVT wil hij top zes ambiëren het budget minstens moeten verdubbelen minstens.