Lierse - RSCA Futures [13-04-2024]
Re: Lierse - RSCA Futures [13-04-2024]
Ja , niet verloren maar eigenlijk niet tevreden naar huis gegaan .
Om te beginnen wat een scheidsrechter toch weeral ! Die heeft nu eens niets in ons voordeel gefloten . Het kon er niet duidelijker opliggen . Maar Bon
We beginnen weer veel te flauw aan de match terwijl we makkelijk onze voet naast de futures konden zetten .
Aan beide zijden wat kansjes maar te weinig .
Dan De Bruyn ...
Ik weet niet wat ze er in zien , meerdere malen balverlies , slecht inspelen , zorgt er eigenhandig voor dat de 2-0 niet door gaat .
Op de tribunes rond mij hoor ik ook niemand iets positief over die kerel zeggen .
Verder stoorde het me mateloos dat elke hoge bal over de verdediging gevaarlijk was , 1 x ok maar is meerdere malen gebeurd .
En het egoisme voor het doel van de tegenstander is ook een duidelijk punt . Zeker de tweede helft proberen ze voor eigen succes te spelen terwijl er soms betere opties zijn .
En De Smet zorgt er op zijn eentje voor dat het maar een gelijkspel is . Speler van de match voor mij .
Op naar volgend seizoen !
Om te beginnen wat een scheidsrechter toch weeral ! Die heeft nu eens niets in ons voordeel gefloten . Het kon er niet duidelijker opliggen . Maar Bon
We beginnen weer veel te flauw aan de match terwijl we makkelijk onze voet naast de futures konden zetten .
Dan De Bruyn ...
Ik weet niet wat ze er in zien , meerdere malen balverlies , slecht inspelen , zorgt er eigenhandig voor dat de 2-0 niet door gaat .
Op de tribunes rond mij hoor ik ook niemand iets positief over die kerel zeggen .
Verder stoorde het me mateloos dat elke hoge bal over de verdediging gevaarlijk was , 1 x ok maar is meerdere malen gebeurd .
En het egoisme voor het doel van de tegenstander is ook een duidelijk punt . Zeker de tweede helft proberen ze voor eigen succes te spelen terwijl er soms betere opties zijn .
En De Smet zorgt er op zijn eentje voor dat het maar een gelijkspel is . Speler van de match voor mij .
En toch heb ik zo'n gevoel dat we komend jaar het nog met De Bruyn gaan moeten doen. Heb het idee dat elke trainer daar wel iets in ziet, maar het komt er nog niet uit.
Hoeveel kansen kan je krijgen ?
Is nu toch al enkele weken zeker van de basis . Maar nog nergens iets laten zien .
Als ik dan zie met wat voor een overgave onze jonkies voorraan speelde ET en KIREEV ! Voor die jongens hun foutjes kan ik begrip opbrengen ! dat is niet meer dan normaal .
2Devyd wrote: ↑Sat Apr 13, 2024 8:04 pmJa , niet verloren maar eigenlijk niet tevreden naar huis gegaan .
Dan De Bruyn ...
Ik begrijp echt ook niet wat al die trainers in De Bruyn zien, heeft nu al duizend kansen gehad en duizend keer bewezen dat het niks wordt !
Kan ook niet begrijpen dat die speelt en dat een nuttige speler als Van Dessel niet eens geselecteerd is !
Een dringende oproep aan de sportieve staf stop daar aub mee !
Ik wil die volgend jaar NIET meer in een Lierse shirt zien !
Ik wil me daar niet nogeens een heel seizoen aan ergeren !
Als Oulare, met hoofdwonde, de match tegen Luik niet doet kantelen, speel je vandaag nog steeds voor het behoud. Daarna - en dat als speler van het jaar - telkens op de bank. Graag toch een uitleg van de coach!
Die uitleg moet hij enkel doen aan Oulare zelf niet aan ons .
Wij weten niet wat er speelt door de week
Ook ik zie liever Van Dessel op het veld ipv een de Bruyn.
Maar wie weet heeft Stan al een transfer afgerond voor komend seizoen. Niet meer dan normaal dat je dan met oog op volgend seizoen andere jongens aan het werk wil zien.
Het feit dat namen niet tellen bij deze trainer geeft me juist goede moed. Niemand is zeker van zijn plek.
Wij weten niet wat er speelt door de week
Ook ik zie liever Van Dessel op het veld ipv een de Bruyn.
Maar wie weet heeft Stan al een transfer afgerond voor komend seizoen. Niet meer dan normaal dat je dan met oog op volgend seizoen andere jongens aan het werk wil zien.
Het feit dat namen niet tellen bij deze trainer geeft me juist goede moed. Niemand is zeker van zijn plek.
Ok,
Maar toch niet De Bruyn die heeft nu al duizend maal bewezen dat hij het niet kan. Dan mag hij op training de beste zijn in een match stelt hij niks voor en speel je met een man minder als hij erop staat.
Maar toch niet De Bruyn die heeft nu al duizend maal bewezen dat hij het niet kan. Dan mag hij op training de beste zijn in een match stelt hij niks voor en speel je met een man minder als hij erop staat.
Los van het resultaat en de scheidsrechter eigenlijk best leuke match om te zien.
Alleen dat middenveld Van Acker-De Bruyn, Brebels … daar win je de slag om het middenveld niet mee. Als je de bal dan nog eens telkens verkeerd inspeelt als je hem hebt … daar kan je volgend jaar niet mee verder. Elke verdediging komt.dan onder druk en maakt fouten.
Prio voor volgend jaar voor mij quasi het volledige middenveld.
Van Dessel zou voor mij wel mogen blijven…
Alleen dat middenveld Van Acker-De Bruyn, Brebels … daar win je de slag om het middenveld niet mee. Als je de bal dan nog eens telkens verkeerd inspeelt als je hem hebt … daar kan je volgend jaar niet mee verder. Elke verdediging komt.dan onder druk en maakt fouten.
Zelfde gevoel bij mij .esreil wrote: ↑Sun Apr 14, 2024 3:11 pmLos van het resultaat en de scheidsrechter eigenlijk best leuke match om te zien.
Ze willen met Oulare niet teveel risico nemen met het oog op volgend jaar .
Is ook nog eens een week ziek geweest , vandaar tegen club NXT niet gespeeld .