KSV Oudenaarde - Lierse Kempenzonen [08-12-2018]
Re: KSV Oudenaarde - Lierse Kempenzonen [08-12-2018]
Wat mij betreft moet je niet teveel gaan rommelen in je startende 11 toc vorige week. Zou een raar signaal geven naar het team dat nu met bloed, zweet en tranen die tweede thuisoverwinning heeft binnengehaald.
Ik twijfel nog, maar ik denk niet dat ik het haal. Blijkbaar 2000 plekken voorzien, dus ik kan nog wel last minute beslissen 

Heb geprobeerd in m’n agenda te schuiven maar het gaat niet lukken; had er echt wel zin in. En Virton ga ik vermoedelijk ook moeten schieten, dus Rupel Boom was de laatste wedstrijd sinds een tijdje 

Ik ga toch ook passen, ondanks zware goesting om nog eens een verplaatsing te doen.
Prono: 1-3. 2x Vermeiren en 1x Buyens. Zeg dat ik het gezegd heb!
Prono: 1-3. 2x Vermeiren en 1x Buyens. Zeg dat ik het gezegd heb!
Ambitieus. Ik ga gewoon Berrem z'n prono pikken van vorige keer en zal er even tevreden mee zijn. Een goeie 1-2. Ook Vermeiren en Buyens, zo origineel ben ik nu ook weer niet.
Benieuwd of Marvin meegaat naar de Westhoek. Als dat zo is, vanaf minuut 75 pfao inbrengen om het nog wat te laten stormen.
Ben even langs hun selectie gegaan om te kijken of er bekende namen bijzitten, en heb er eentje kunnen oppikken: Daan van Gijseghem, verleden bij Club Brugge en nu in de verdediging bij Oudenaarde.
-
Correct. Tzal dus van de Simon moeten komen. Kan erger.Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Dec 07, 2018 2:44 pmHeu die is toch nog niet speelgerechtig? Pas na winterstop niet?