Lierse K. - Oostende [03-02-2024]
Re: Lierse K. - Oostende [03-02-2024]
Ideaal zo'n reacties. De kindjes van Pallieter 30 die wekelijks paraat zijn en op gepaste tijdstippen samenzitten met de club. Een signaal hoeft niet gezien te worden als een negatief iets, het is een signaal aan de club dat het op sportief vlak te weinig is. Als je dat niet ziet dan heb ik het gevoel dat ik bezig ben tegen iemand dat onze matchen niet bekijkt?Berrem wrote: ↑Fri Feb 02, 2024 8:55 pmTV2002 wrote: ↑Fri Feb 02, 2024 2:33 pmIemand een idee of die 'boycot' van Pallieter 30 nog doorgaat?
Als er nu één match is waar de ploeg zoveel mogelijk steun gaat kunnen gebruiken, is het wel de levensbelangrijke wedstrijd van morgen. Ik zou het nogal ongepast vinden. Ik denk nu toch ook wel dat ze dat beseffen.
PS: den arbiter voor morgen is... (houd jullie vast) de heer Quentin Pirard.
Domme zet van de kindjes van Pallieter 30... verschrikkelijk slechte timing. Ik vermoed dat ze vooral niet willen onderdoen voor spionkoppen van andere ploegen.
Een enorm domme en kort door de bocht reactie tegenover een groep supporters die voor een deel de toekomst zijn van de club. Wees blij dat er jonge supporters zijn die ondernemen.
Volkomen eens volkomen.. Er moet een signaal komen naar mijn mening had het al eerder gemogen maar bon liever laat dan nooit. Wat was de doelstelling alweer? Kijk waar men nu staat, het water sportief aan de lippen en telkens moet men hopen dat een concurrent verliest of punten laat liggen dit zegt ook alles. Neen, deze actie moet je als supporter voor de 100% steunen.jakkie wrote: ↑Sat Feb 03, 2024 9:33 amIdeaal zo'n reacties. De kindjes van Pallieter 30 die wekelijks paraat zijn en op gepaste tijdstippen samenzitten met de club. Een signaal hoeft niet gezien te worden als een negatief iets, het is een signaal aan de club dat het op sportief vlak te weinig is. Als je dat niet ziet dan heb ik het gevoel dat ik bezig ben tegen iemand dat onze matchen niet bekijkt?Berrem wrote: ↑Fri Feb 02, 2024 8:55 pmTV2002 wrote: ↑Fri Feb 02, 2024 2:33 pmIemand een idee of die 'boycot' van Pallieter 30 nog doorgaat?
Als er nu één match is waar de ploeg zoveel mogelijk steun gaat kunnen gebruiken, is het wel de levensbelangrijke wedstrijd van morgen. Ik zou het nogal ongepast vinden. Ik denk nu toch ook wel dat ze dat beseffen.
Domme zet van de kindjes van Pallieter 30... verschrikkelijk slechte timing. Ik vermoed dat ze vooral niet willen onderdoen voor spionkoppen van andere ploegen.
Een enorm domme en kort door de bocht reactie tegenover een groep supporters die voor een deel de toekomst zijn van de club. Wees blij dat er jonge supporters zijn die ondernemen.
Als ze dan toch op regelmatige tijdstippen samenzitten met de club, kunnen dat signaal niet dan geven?? Al eens aan alternatieve acties gedacht?jakkie wrote: ↑Sat Feb 03, 2024 9:33 amIdeaal zo'n reacties. De kindjes van Pallieter 30 die wekelijks paraat zijn en op gepaste tijdstippen samenzitten met de club. Een signaal hoeft niet gezien te worden als een negatief iets, het is een signaal aan de club dat het op sportief vlak te weinig is. Als je dat niet ziet dan heb ik het gevoel dat ik bezig ben tegen iemand dat onze matchen niet bekijkt?Berrem wrote: ↑Fri Feb 02, 2024 8:55 pmTV2002 wrote: ↑Fri Feb 02, 2024 2:33 pmIemand een idee of die 'boycot' van Pallieter 30 nog doorgaat?
Het wegblijven tijdens een levensbelangrijke wedstrijk mag niet als 'negatief' gezien worden? Als wat dan wel?
Ik zal er zijn, iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of hij zijn club in de steek laat of niet...
Dat signaal is zeker gegeven. Ze blijven niet weg, er zal een boodschap gegeven worden dat we als Lierse zijnde niet kunnen dulden dat dit de resultaten zijn, dat er spelers op het plein staan die zich niet voor 100% gedragen als prof. Swat, respect voor alle meningen, ook graag respect voor een supportersgroep die deze dan willen uiten.polydor wrote: ↑Sat Feb 03, 2024 10:11 amAls ze dan toch op regelmatige tijdstippen samenzitten met de club, kunnen dat signaal niet dan geven?? Al eens aan alternatieve acties gedacht?jakkie wrote: ↑Sat Feb 03, 2024 9:33 amIdeaal zo'n reacties. De kindjes van Pallieter 30 die wekelijks paraat zijn en op gepaste tijdstippen samenzitten met de club. Een signaal hoeft niet gezien te worden als een negatief iets, het is een signaal aan de club dat het op sportief vlak te weinig is. Als je dat niet ziet dan heb ik het gevoel dat ik bezig ben tegen iemand dat onze matchen niet bekijkt?
Het wegblijven tijdens een levensbelangrijke wedstrijk mag niet als 'negatief' gezien worden? Als wat dan wel?
Ik zal er zijn, iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of hij zijn club in de steek laat of niet...
Ik snap het signaal ook zeker wel, gewoon net jammer dat het deze wedstrijd moet gebeuren. Maar goed, het is nu zo. Dat de spelers het nu dan maar eens tonen zonder de onvoorwaardelijke steun van Pallieter 30. Want begrijp mij niet verkeerd, de sfeer die Pallieter 30 dit haar al heeft gebracht, daar doe ik mijn hoed voor af.
Wel benieuwd naar hun spandoek.
Mijn reactie was bewust provocerend geschreven. Waarvoor excuses. Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat men krampachtig stoer en gewichtig wil doen over de belangrijkste bijzaak ter wereld.
Ik vind de actie geen mature keuze… vandaar. Alternatieven waren beter. Deze match is namelijk te cruciaal.
Maar ik zal er alleszins zijn om onze clubje te steunen.
Hopelijk 3 punten. Mag met slecht voetbal
Ik vind de actie geen mature keuze… vandaar. Alternatieven waren beter. Deze match is namelijk te cruciaal.
Maar ik zal er alleszins zijn om onze clubje te steunen.
Hopelijk 3 punten. Mag met slecht voetbal

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Weet er iemand hoelang Vekemans geschorst is? Het bondsparket had 5 speeldagen gevraagd maar is dit ook bevestigd. Wel veel vind ik .
Als ik nu de opstelling bekijk zonder Oulare dus zonder diepe spits en achteraan zonder LM-Tirpan.. Kansloos mensen kansloos hopelijk voltrekt er een wonder straks!!! Denk zeer tevreden zijn met 1 punt!