KV Oostende - Lierse K. [03-12-2023]
- Justhomuch
Re: KV Oostende - Lierse K. [03-12-2023]
0-1 yes...
- Justhomuch
Toch weer fel overdreven, twee waarvan je kan zeggen hmm hmm... Die van Cools ok maar die van VA bv... Hopelijk eindigt men weer niet met 10!Ik vind dat voor Lierse nogal snel de kaarten boven worden gehaald!
Kleine ramp. Ergens verwacht maar toch. Hopen dat het meevalt.
- Justhomuch
Kunnen enkel een kaarsje branden.
3 heel belangerijke punten, kvo stelde niet veel voor en wij hebben het gewoon heel volwassen uitgespeeld.
Wij komen áltijd terug!
Oulare is onmisbaar. Je hebt ook geen valabele vervanger in de kern. Vandaag een van de uitblinkers ene Ocansay beste match van het seizoen en idem Poelmans! Achteraan kan het duo LM-Boone mij meer en meer bekoren! Hopelijk is dit duo ook volgend seizoen het centrale duo!!!
Oef, deze driepunter was broodnodig voor de rust na vorig weekend, en zeker met oog op de 2 loodzware duels die ons nu wachten. Tegen Zulte aantreden zonder Oulare zou een ramp zijn. Collectief een kaarsje branden dus.
Ik zie mogelijkheden tegen Zulte ok ze staan wel tweede maar toch een ploeg die te pakken is, heb toch al mindere matchen gezien op tv van hen. Hopelijk Oulare erbij dan is er kans op winst zeker wanneer de mentaliteit er is zoals bv in Luik en vandaag.
Voor ons spannende match voor de neutrale kijker saaie boel.begonnen weer aarzelend en kwamen paar keer goed weg. Mooie 0-1 mooie pas obbi mooi afgewerkt eric. Daarna hebben we match goed onder controle gehouden. Hopelijk niks ergs voor oulare maar vrees er voor . Pakte naar knie gevaarlijke situatie .