RSCA Futures - Lierse K. [30-09-2023]
Re: RSCA Futures - Lierse K. [30-09-2023]
Defensie Nkaka-Boone-Poelmans.......
Wonder dat Anderlecht nog niet scoorde WTF is dat achteraan dat is Amateur niveau mensen!
Hoppa 1-0 al kon niet uitblijven!!!
Terechte rode kaart voor De Bruyn!
Nkaka ja wat is me dat voor iets.
Enfin, 1-0 achter en weer een oerdomme rode kaart, ik wordt hier stilaan moedeloos van.
Telkens JC in beeld komt is dat met zijn hoofd richting de grond, die straalt uit wat ik van hem denk.
Graag zo snel mogelijk actie van het bestuur, dit kan nu toch echt niet blijven duren ?
Enfin, 1-0 achter en weer een oerdomme rode kaart, ik wordt hier stilaan moedeloos van.
Telkens JC in beeld komt is dat met zijn hoofd richting de grond, die straalt uit wat ik van hem denk.
Graag zo snel mogelijk actie van het bestuur, dit kan nu toch echt niet blijven duren ?
Formerly known as Lisp-boy
Wie stelde hem aan? Wie is de big boss op het lisp? Top zes zei hij voor het seizoen, bouwen en bouwen... Lol.Lisp-boy wrote: ↑Sat Sep 30, 2023 8:25 pmNkaka ja wat is me dat voor iets.
1-1 Oulare
1-2 Boone 100% afgewerkt, ieder kans bingo mooie voorzet van de verguisde Libert.
2-2 nummer 15 tegen...
Die verdediging is beschamend, kinderlijk, amateuristisch, verschrikkelijk gewoon.
Knap dat ze met tien even de voorsprong hebben kunnen pakken, maar verdedigend is het schabouwelijk, daar kan je geen enkele wedstrijd mee winnen.
Knap dat ze met tien even de voorsprong hebben kunnen pakken, maar verdedigend is het schabouwelijk, daar kan je geen enkele wedstrijd mee winnen.
Last edited by Netzer on Sat Sep 30, 2023 8:52 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy