K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Blijkbaar hebben we het aan Obbi Oulare te danken, hij haalde de balletjes uit de trommel en had vooraf gezegd thuis tegen Antwerp, vervolgens haalde hij eerst ons balletje eruit en dan dat van Antwerp 'misschien waren die balletjes wel gemerkt wie weet !
- Justhomuch
Is toch altijd al een louche boel geweest?
Soit, voor ons nen topper.
Wij komen áltijd terug!
Benieuwd hoe ze gaan verhinderen dat het vol Antwerpfans zit. In ieder geval zelf zo snel mogelijk uw tickets kopen.
Weinig aan te doen vrees ik. Waarschijnlijk alleen mensen die laatste 2 jaar ticket hebben gekocht gaan kunnen kopen ofzoiets, maar dan gaat er nog doorgegeven worden.
Huur stevige security in en vanaf dat er wa volk te mottig doe, buitenzetten.
Huur stevige security in en vanaf dat er wa volk te mottig doe, buitenzetten.
Hopelijk vinden ze snel een datum en laten ze de ticketverkoop snel van start gaan. Kwestie van het zo vol mogelijk te laten lopen.
Antwerp fans in onze vakken is meestal onze eigen fout. Tickets worden teveel doorgegeven. Ik vrees ergens weer voor een debacle. Zeker in de seats. Als seats-houder laat ik deze match aan mij voorbijgaan. ik ben er nu al zeker van dat meer dan 75% van de mensen die komen eten en in de seats plaatsnemen, Antwerp supporters zullen zijn. Niet aan mij besteed.
Vind dat wel straf. In de seats zal er wel geen nagaat zijn zeker? Trouwens, gezien het programma van Antwerp vermoed ik dat deze match voor hen veel minder leeft dan voor ons.Lipser wrote: ↑Tue Sep 12, 2023 7:24 pmAntwerp fans in onze vakken is meestal onze eigen fout. Tickets worden teveel doorgegeven. Ik vrees ergens weer voor een debacle. Zeker in de seats. Als seats-houder laat ik deze match aan mij voorbijgaan. ik ben er nu al zeker van dat meer dan 75% van de mensen die komen eten en in de seats plaatsnemen, Antwerp supporters zullen zijn. Niet aan mij besteed.
Altijd welkom op den berg
- Justhomuch
FlauwLipser wrote: ↑Tue Sep 12, 2023 7:24 pmAntwerp fans in onze vakken is meestal onze eigen fout. Tickets worden teveel doorgegeven. Ik vrees ergens weer voor een debacle. Zeker in de seats. Als seats-houder laat ik deze match aan mij voorbijgaan. ik ben er nu al zeker van dat meer dan 75% van de mensen die komen eten en in de seats plaatsnemen, Antwerp supporters zullen zijn. Niet aan mij besteed.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Als iedereen thuis blijft is't niet verwonderlijk dat hun plek wordt ingenomen door Antwerp sups he mannen
Wij komen áltijd terug!
Da's maar plattekes. Kan je jezelf bezwaarlijk "fan" noemen als je voor zulke zaken thuisblijft.