Club Next - Lierse (8-04-2023 16u)
Re: Club Next - Lierse (8-04-2023 16u)
2...Men moet niet blijven lijdzaam toekijken! Nu had het weinig of geen gevolgen voor de competitie maar stel je eens voor dat Lierse volgend seizoen het niet gemakkelijk heeft en de lijn wordt doorgetrokken met de arbitrage...... Blijf erbij hoog tijd dat het bestuur een statement maakt! Het is er al ver over ik volg Lierse nu al van 1969 in het stadion of thuis op tv eerlijk nog nooit zulk meegemaakt hoor ok een paar wedstrijden op een seizoen maar ik kan nu al liefst 8 matchen posten waar men ferm geflikt is met duur puntenverlies tot gevolg, heeft niks met Calimerogedrag te maken!
Nog half uur en de bus vertrekt hopelijk nog eens een overwinning !
- Justhomuch
Have fun man! Hier familiedag van de vriendin, kon er deze keer niet onderuit

Wij komen áltijd terug!
Weer een belachelijke rode kaart, ditmaal aan de andere kant.
Toch echt niet meer serieus te nemen hoor.
Toch echt niet meer serieus te nemen hoor.
0-1 door wie weer?Juist, wat zou dit Lierse zijn zonder de kapitein? Dien kerel is veel te goed voor deze reeks simpel!
Weinige scheids zullen hier een rode kaart voor geven, maar hij deelt wel heel bewust een elleboogstoot uit.
Alleszins meer terecht dan vorige week.
Alleszins meer terecht dan vorige week.
- Justhomuch
Ik vond ons ondanks zo lang tegen 10 man te spelen er weinig uitgehaald te hebben, maar had ook gevoel dat we geen punten gingen verspelen.rode kaart ik vond het precies onterecht maar er was wel weinig protest. Zal de beelden nog eens moeten zien ! Vraag mij nog wel af waarom pupe op bank begon hopelijk is het niet omdat hij vertrekt . Daar zouden we nog veel plezier aan kunnen beleven, wel leuk om vanderhallen eens bezig te zien, begon goed maar toen het wat sneller ging bij momenten had hij het moeilijk maar ja heel normaal.die gast komt er wel heeft gestalte genoeg . Vooraan sampers heb het al dikwijls gezegd goede speler maar moet vlot scorend vermogen naast. Safari vond hem leuk beginnen bij zijn aankomst maar zie geen progressie eender andersom jammer genoeg.
Goede analyse betreffende Sampers en Safari.
Hebben voor volgend seizoen inderdaad een vlot scorende spits type Rocha nodig.
Hebben voor volgend seizoen inderdaad een vlot scorende spits type Rocha nodig.
Last edited by Mark on Mon Apr 10, 2023 7:15 am, edited 1 time in total.
Correct, maar liefst zonder speciale clausule in zijn contract deze keer.
Formerly known as Lisp-boy