Lierse K. - RWDM [29-01-2023]
Re: Lierse K. - RWDM [29-01-2023]
0-2 boeken al toe..
41 tegengoals al ja watte...
Vervangt dien Delanghe is Tom!
RWDM is nog niet eens top maar ja als je zulk cadeauke krijgt na amper paar minuten.... Benieuwd wat de lovers van Delanghe hierover te zeggen hebben! Zelden een onzekere doelman op het lisp geweten je kan hem wat vergelijken met vliegenvanger Vaesen destijds remember!Kijk De Smet had vorige week ook zijn beste match niet maar ook niet vergeten dat hij daar wel een paar gemaakte doelpunten tegen hield!!! Bovendien heb ik Jarno sinds zijn aankomst in Lier zelden weten ontgoochelen Delanghe daarentegen....
Leo weg en alles stuikt ineen.. Logisch, je bent uw topschutter en aanspeelpunt kwijt gelukkig heeft men genoeg punten of......
1-2 nog geworden je doelman kost je hier punten poepsimpel... Zal 7 of 8 plek worden na 22 matchen!
Ik heb Delanghe altijd verdedigend maar verdorie toch, dit was echt een flagrante blunder.
Ik vraag me ook af wat er nog met hem gaat gebeuren. Als we hem verkopen moeten we natuurlijk wel zien dat we de periode kunnen overbruggen totdat Teunckens terug fit is. Stel u dan maar eens voor dat er iets gebeurt met De Smet.
Positieve puntjes: het debuut van wederom een echt Lierse-jeugdproduct, heel knap doelpunt van Naessens en een zeer degelijke wedstrijd van Safari.
Nu nog 3 matchen volop achter de ploeg. Nog niks verloren, we staan nog steeds in de top 6. Op Club NXT niet verliezen en die ratten pakken we thuis in.
Ik vraag me ook af wat er nog met hem gaat gebeuren. Als we hem verkopen moeten we natuurlijk wel zien dat we de periode kunnen overbruggen totdat Teunckens terug fit is. Stel u dan maar eens voor dat er iets gebeurt met De Smet.
Positieve puntjes: het debuut van wederom een echt Lierse-jeugdproduct, heel knap doelpunt van Naessens en een zeer degelijke wedstrijd van Safari.
Nu nog 3 matchen volop achter de ploeg. Nog niks verloren, we staan nog steeds in de top 6. Op Club NXT niet verliezen en die ratten pakken we thuis in.
Moet zeggen dat ik het voorlopig nog niet zie in Safari, maar hij heeft uiteraard nog tijd.TV2002 wrote: ↑Sun Jan 29, 2023 7:05 pmIk heb Delanghe altijd verdedigend maar verdorie toch, dit was echt een flagrante blunder.
Verder een ingecalculeerd verlies, al is de manier waarop erg knullig. De Smet en Delanghe lijken elkaar de Loef af te willen steken qua blunders. Hopelijk is Teunckens snel terug dit want de play-offs worden moeilijk op deze manier.
Club NXT nog thuis tegen Lierse en Virton en uit naar Luik... Winnen woensdag is een must of die springen nog over geel-zwart. Jong Anderlecht nog thuis tegen Lommel en uit Deinze maar ook Deinze dat op 3 punten plots staat kan nog voorbij Lierse al wordt dit geen makkie aangezien zij ook 2 matchen tot heden minder wonnen!