RSCA Futures - Lierse K. [22-01-2022]
Re: RSCA Futures - Lierse K. [22-01-2022]
Toch maar opletten, een goed voetballende ploeg ook al ontbreekt er eentje of meer! Eigenlijk moet je winnen want dan volgt er een drieluik waarin ik Lierse weinig punten zie pakken zou ook niet onlogisch zijn momenteel. Op een week tijd RWDM-Club NXT gevaarlijke uitmatch tegen een ploeg in vorm en met enkele goede spelers die zeer dicht aanleunen bij het eerste elftal denk maar aan oa Vermant en daarna Beerschot! Daarna volgt Lommel nog het zwarte beest waar het altijd moeilijk is. Zondagavond moet er gewonnen worden simpel, volgt er verlies weet je hoe laat het is!!! Ga ik dan het bestuur verwijten het mislopen van de top zes? Neen want de arbitrage heeft de club al zekers een punt of 7-8 gekost denk maar aan uit Genk, Deinze, RWDM en thuis Virton en Beveren zo fair moeten we ook wel blijven.
Belangrijkste match vant jaar.
Winnen is zo goed als zeker van top 6 want dan moet anderlecht 7 op 9 pakke
Winnen is zo goed als zeker van top 6 want dan moet anderlecht 7 op 9 pakke
Ik zal aanwezig zijn in brussel
- Justhomuch
Toch maar een thermisch onderbroekse aan doen vandaag
Wij komen áltijd terug!
Zal de wedstrijd "live" op proximus bekijken, lekker warm, met een warme thee en speculaas
Smet in doel, hopelijk bevestigt Vekemans! Zeer zeer zeer belangrijke match winst is zo goed als top zes verlies.....
1-0 achter, en nu ? Wie gaat nu de goals maken ?
Volgens de commentator zijn we wss Delanghe ook kwijt.
Volgens de commentator zijn we wss Delanghe ook kwijt.
Formerly known as Lisp-boy