Lierse - Virton [27-11-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Barry
Re: Lierse - Virton [27-11-2022]

Post by Barry » Sun Nov 27, 2022 9:26 pm

XDV1906 wrote:
Sun Nov 27, 2022 9:14 pm
Hoe dat gelle nog naar dit circus kunt kijken snap ik niet.

Gewoon wéér een scheidsrechterlijke dwaling. Blij dat ik niet daar ben.
Van alle dwalingen vind ik deze de minst erge. Domme tackle van Pupe, 2 voeten, rood is streng maar te verantwoorden.

XDV1906

Post by XDV1906 » Sun Nov 27, 2022 9:36 pm

De minst erge ja, maar hoe laat die scheids zich ompraten seg? Maakt pas een beslissing nadat hij alle ophef hoort (Virton aan het claimen dat zen been gebroken is :roll: ) en beslist dan plots rood te trekken.

Domme tackle was het wel.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Nov 27, 2022 9:54 pm

Schandelijk weer.... Ipv aan de leiding..... Ieder week speel je tegen 12 man. Weer punten weg dankzij de arbiter, begint al op te lopen mensen... Uit Genk, uit RWDM, Deinze, Beveren, Virton. Reken maar uit! Dan bvb Anderlecht. Kijk al uit naar volgende week, voor mij staat nu al vast LK zal niet bij de eerste zes eindigen niet door eigen falen maar door anderen die beslissen!!!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Nov 27, 2022 10:12 pm

Barry wrote:
Sun Nov 27, 2022 9:26 pm
XDV1906 wrote:

Van alle dwalingen vind ik deze de minst erge. Domme tackle van Pupe, 2 voeten, rood is streng maar te verantwoorden.
Vind ik niet, Pupe houd zich in bij die tackle... Geel ok maar rood? No way. Het is omdat Hakim zoveel theater verkoopt dat hij beslist rood te trekken.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Nov 27, 2022 10:34 pm

Persoonlijk vind ik dat het bestuur het eens mag aankaarten in Brussel. Het begint echt de spuigaten uit te lopen. Men is aan het spelen met de spelers hun centen en vooral met die van de club want stel je maar eens voor dat met door wekelijks zulke fratsen een top zes misloopt... Financiële gevolgen voor de club groot verschil spelen tegen bv Beerschot en Beveren voor 6000 man ofzo of spelen voor 1000 man tegen Virton en de belofteclubs! Dit gaat blijven duren hoor tot LK buiten de top zes ligt!

Janus

Post by Janus » Sun Nov 27, 2022 10:54 pm

Barry wrote:
Sun Nov 27, 2022 9:26 pm
XDV1906 wrote:

Alwéér gewoon belachelijk kaart. Goeie reactie van de ploeg.

Carlke

Post by Carlke » Sun Nov 27, 2022 11:40 pm

Mijn mening we geven virton een punt door ons eigen schuld . We komen vlug op 1-0 , we hebben de bal nog nooit zo veel gehad als in eerste helft maar buiten wat halve kansen nopes. 2 de helft pupe vind het goede verdediger maar dit was rood ik stond er vlak aan, en veel zeggen dat virton spelers dat aangaven was ook zo, maar ook de lijnrechter gaf het aan dat het rood was. Het was vuile fout gebeurd dat op Rocha of tabekoe dan zouden wij het wel rood vinden men moet daar eerlijk in zijn. Maar zelfs met 10 mag het meer zijn tegen dit virton. Zelfs die tegen aanval met zen 3 verknallen onbegrijpelijk.die 1-2 onze doelman volgens mij dat hij meter vooruit springt heeft hij die.tijd voor jarno even denk . Gelukkig verdedigd virton slecht en maken ze stomme fout en hebben we nog punt. Ik ben streng vandaag maar tegen dit virton mag men geen punten laten liggen thuis.en het uitsluiten van Hakim hoeft ook niet ! Die jongen heeft alles gegeven bij ons en speelt nu bij virton . En doet daar alles aan om punten te pakken !

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Nov 27, 2022 11:48 pm

Carlke wrote:
Sun Nov 27, 2022 11:40 pm
Mijn mening we geven virton een punt door ons eigen schuld . We komen vlug op 1-0 , we hebben de bal nog nooit zo veel gehad als in eerste helft maar buiten wat halve kansen nopes. 2 de helft pupe vind het goede verdediger maar dit was rood ik stond er vlak aan, en veel zeggen dat virton spelers dat aangaven was ook zo, maar ook de lijnrechter gaf het aan dat het rood was. Het was vuile fout gebeurd dat op Rocha of tabekoe dan zouden wij het wel rood vinden men moet daar eerlijk in zijn. Maar zelfs met 10 mag het meer zijn tegen dit virton. Zelfs die tegen aanval met zen 3 verknallen onbegrijpelijk.die 1-2 onze doelman volgens mij dat hij meter vooruit springt heeft hij die.tijd voor jarno even denk . Gelukkig verdedigd virton slecht en maken ze stomme fout en hebben we nog punt. Ik ben streng vandaag maar tegen dit virton mag men geen punten laten liggen thuis.en het uitsluiten van Hakim hoeft ook niet ! Die jongen heeft alles gegeven bij ons en speelt nu bij virton . En doet daar alles aan om punten te pakken !
Was geen rood Carlke bekijk maar eens rustig die tackle op de beelden... Pupe hield zich in, geen gestrekt been. Geel? Zeker maar rood? No way.Als je voor zulke tackle telkens rood geeft en die gebeuren niet zelden op 90 minuten eindig je telkens met 6 tegen 6! Nu kijk al uit naar Standard volgende vrijdag benieuwd naar de arbitrage!

Carlke

Post by Carlke » Sun Nov 27, 2022 11:55 pm

ozzy105 wrote:
Sun Nov 27, 2022 11:48 pm
Carlke wrote:
Was geen rood Carlke bekijk maar eens rustig die tackle op de beelden... Pupe hield zich in, geen gestrekt been. Geel? Zeker maar rood? No way.Als je voor zulke tackle telkens rood geeft en die gebeuren niet zelden op 90 minuten eindig je telkens met 6 tegen 6!
Ga dat zeker nog doen want waar ik stond had ik niet indruk dat hij zich inhoud hoor kwam er aan gelopen en je zag dat hij te laat ging komen , maar zal idd beelden nog een terug zien dat ze beschikbaar zijn weldra ! Maar vergeet niet ref moet daar ineens beslissen en ik was ook van dezelfde mening en ook de lijnrechter. Dus ik zou dit ook kunnen vatten van ref tegenover de andere gevallen. Op tv laten ze het veel keer zien. Maar zelfs met 10 tegen dit virton dat niks was mocht het meer zijn vind ik toch !

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Nov 28, 2022 12:03 am

Carlke wrote:
Sun Nov 27, 2022 11:55 pm
ozzy105 wrote:
Sun Nov 27, 2022 11:48 pm
Carlke wrote:
Was geen rood Carlke bekijk maar eens rustig die tackle op de beelden... Pupe hield zich in, geen gestrekt been. Geel? Zeker maar rood? No way.Als je voor zulke tackle telkens rood geeft en die gebeuren niet zelden op 90 minuten eindig je telkens met 6 tegen 6!
Ga dat zeker nog doen want waar ik stond had ik niet indruk dat hij zich inhoud hoor kwam er aan gelopen en je zag dat hij te laat ging komen , maar zal idd beelden nog een terug zien dat ze beschikbaar zijn weldra ! Maar vergeet niet ref moet daar ineens beslissen en ik was ook van dezelfde mening en ook de lijnrechter. Dus ik zou dit ook kunnen vatten van ref tegenover de andere gevallen. Op tv laten ze het veel keer zien. Maar zelfs met 10 tegen dit virton dat niks was mocht het meer zijn vind ik toch !
De réf deed er wel heel lang over zegt ook veel... De druk van Virton spelers en het theater van Hakim deed hem plots rood trekken.

Post Reply