Deinze - Lierse K. [20-11-2022]
Re: Deinze - Lierse K. [20-11-2022]
Weer onterecht strafschop tegen he.
WTF...

1-0 al 30 tegengoals kan al tellen... Hopelijk houd LVT er volgend seizoen rekening mee! Normaal speel je met zulke cijfer tegen de degradatie simpel. Blunder van de keeper als dat de beloftedoelman is van België...
Nog goed uitkijken of bye bye plek zes! Spijtig heel spijtig gelijk te moeten krijgen samen met oa Mark. De defensie die punten, vele punten gaat kosten. Een zwakke doelman in doel, en centrale verdedigers die soms blunderen enz... Hopelijk gaat men volgend seizoen verder met het duo Teunkens-De Smet+2 nieuwe en hopelijk degelijke centrale verdedigers. Dat gaat al heel veel oplossen en tot minder puntenverlies.

Allee nog een half uur tegen 10 Deinzenaren.
Om gek van te worden, deze match.
- Justhomuch
Nooit een fout. Pure blunder van de keeper.
Alwéér bestolen. Zouden we er beter niet mee stoppen?
Dik 30 minuten tegen 10 mogen spelen en geen kans... Zegt alles. Ondertussen al 31 tegengoals geslikt schrijnend! Top zes komt meer en meer onder druk. Volgende week wacht de zwakste club uit 1b nl Virton dat 2 op 27 haalde en de laatste vijf matchen 0 op 15 pakte. Maar Virton is ook het zwarte beestje!!! Volgende week De Smet maar in doel zekers? Het is net als de voorbije twee seizoenen nl sterk starten om daarna ineen te storten.
Ja wij zijn weer bestolen! MAAR
Hoe geven wij weer die 2 goalen weg? Eerste goal PDS die zich als een miniem laat uitkappen, De Langhe met een slappe hand erbij, 2de goal ziet er toch ook weer lullig uit. Wat mij vooral frusteert is dat het geen uitgespeelde kansen zijn bij Deinze waaruit de goalen voortkomen. Tegen Anderlecht krijgen ook soortgelijke goal tegen.
Dat je laatste 10 min Raemakers naar voor stuurt, kan ik nog in volgen al had ik liever 1 van de jongen gasten in de spits zien komen. Maar als je dan Libert en Poelmans brengt, geef hen dan toch op z'n minst de opdracht om voorzetten te trappen ipv als angsthazen die bal steeds opzij te leggen.
Hoe geven wij weer die 2 goalen weg? Eerste goal PDS die zich als een miniem laat uitkappen, De Langhe met een slappe hand erbij, 2de goal ziet er toch ook weer lullig uit. Wat mij vooral frusteert is dat het geen uitgespeelde kansen zijn bij Deinze waaruit de goalen voortkomen. Tegen Anderlecht krijgen ook soortgelijke goal tegen.
Dat je laatste 10 min Raemakers naar voor stuurt, kan ik nog in volgen al had ik liever 1 van de jongen gasten in de spits zien komen. Maar als je dan Libert en Poelmans brengt, geef hen dan toch op z'n minst de opdracht om voorzetten te trappen ipv als angsthazen die bal steeds opzij te leggen.