Lierse K. - Jong Genk [06-11-2022]
Re: Lierse K. - Jong Genk [06-11-2022]
Misschien is het dat laatste wel waar we moeten voor vrezen, nl dat ze de wedstrijd tegen Anderlecht absoluut niet willen missen!KRKN wrote: ↑Sat Nov 05, 2022 3:55 pmHelemaal mee eens. Dat zal toch de uitdaging voor TVI zijn de komende week. Anderlecht & Beveren mag je intrinsiek verliezen, maar thuis tegen Jong Genk echt niet. Als je morgen punten laat liggen kijk je plots aan tegen een loodzware week waarin er geoogst moet worden. Kopjes erbij houden dus! Hopelijk houden de spelers zich ook niet in met oog op Anderlecht.
Toch hoop ik dat ze er morgen hun kop voorleggen want winnen tegen Jong Genk is veel belangrijker dan het (supporters)feestje tegen Anderlecht.
- Justhomuch
Goesting in! Al verwacht ik een vrij gezapige bedoeling. Ik teken voor een draak van een match maar wel een driepunter.
Ik verwacht dat Leo de netten wel een keertje gaat doen trillen.
- Justhomuch
De loketten zijn terug open, blijkbaar is het wel verplicht te registreren sinds dit jaar, is dat overal zo? Of ook weer door die match tegen Beveren?
Er is ook een preparty achter den berg voorzien vanavond.
Wij komen áltijd terug!
Ik dénk overal, aangezien alle pro-league clubs nu samenwerken met Roboticket.Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 06, 2022 2:03 pmDe loketten zijn terug open, blijkbaar is het wel verplicht te registreren sinds dit jaar, is dat overal zo? Of ook weer door die match tegen Beveren?
A propos: er was bij de aankondiging daarvan gezegd dat je altijd uw drankkrediet ging kunnen raadplegen, ook via pakweg uw gsm. Niks meer over gezien.
- Justhomuch
Zou thans zeer handig zijn, en professioneel...KRKN wrote: ↑Sun Nov 06, 2022 3:17 pmIk dénk overal, aangezien alle pro-league clubs nu samenwerken met Roboticket.Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 06, 2022 2:03 pmDe loketten zijn terug open, blijkbaar is het wel verplicht te registreren sinds dit jaar, is dat overal zo? Of ook weer door die match tegen Beveren?
A propos: er was bij de aankondiging daarvan gezegd dat je altijd uw drankkrediet ging kunnen raadplegen, ook via pakweg uw gsm. Niks meer over gezien.
Wij komen áltijd terug!
Tarfi geblesseerd trouwens voor vanavond.
Tabekou op de bank, Ozzy blij.
(En ik ook hoor trouwens, verdiende dat wel eens)
Mis vanavond men eerste match van het seizoen door ziekte dus roep allemaal maar wa extra voor mij!
(En ik ook hoor trouwens, verdiende dat wel eens)
Mis vanavond men eerste match van het seizoen door ziekte dus roep allemaal maar wa extra voor mij!
Snel beterschap! Logisch betreffende Tabekou. Hopelijk revanche seffes voor die 4-1 nederlaag in Genk! Je kan tot 7 punten uitlopen op Lommel en 8 op Deinze toch 2 concurrenten voor de top zes.
Niet te vatten... Tegen veruit de zwakste ploeg dat ocharme 8 op 33 tot heden haalde... Amper 2 overwinningen tov juist Lierse en Anderlecht begin van het seizoen. Motivatie motivatie motivatie...