Deinze - Lierse K. [09-04-2022]
Re: Deinze - Lierse K. [09-04-2022]
Ha, cadeautje. Lekker afgewerkt van Limbombe
Toch wat volk afgezakt zie ik en dat voor een match waar niks meer op het spel staat. Hakim weer op de bank, zie je niet meer terug volgend seizoen jammer.
Chapeau voor zij die afgezakt zijn. Kan wel een leuke pot voetbal zijn in 't zonnetje. Vraag me inderdaad af wat Hakim misdaan heeft, maar ik vind ons voorlopig best goed spelen.
Volwassen eerste helft. Leg Teunkens maar een paar jaar vast.
Zou ik (en veel supporters) heel blij mee zijn, maar ik vrees ervoor. Wordt moeilijk om te concurreren met andere ploegen die op de loer liggen vrees ik.
Ik vind ons erg goed spelen. Hendrickx toont eindelijk eens waarom we hem gehaald hebben.Limbombe ook weer in goeie doen, dat doet deugd om te zien.
Die Dansoko speelt graag tegen ons.. Hier zag Teunckens er misschien wel minder goed uit, of ben ik te streng?
Mooi moment voor de kapitein. Knappe trap; aanzienlijk moeilijker dan die kans die hij in de eerste helft had. Goed dat die nog een jaartje onder contract staat.
Mooie en volwassen overwinning, ook al is het een wat rare fase van het seizoen met weinig belang. Tof dat we dit seizoen toch een keer van Deinze hebben kunnen winnen. Ik vond iedereen op niveau eigenlijk, m'n enige punt(je) van kritiek is dat ik graag nog een belofte aan het werk had gezien, maar een winstpremie voor de jongens is ook zeker welkom. Goed gedaan, op naar de laatste match tegen Virton! En een goeie busrit terug aan de Carl
Mooie zege!
Het blijft een beetje pijn doen dat we bestolen zijn op RWDM, we hadden zowaar nog meegedaan voor plek 2.
Knap seizoen gespeeld, moet je toegeven. Ik ben ook veel te streng geweest in de eerste seizoenshelft. Op naar Virton (en misschien plek 4)!
Het blijft een beetje pijn doen dat we bestolen zijn op RWDM, we hadden zowaar nog meegedaan voor plek 2.
Knap seizoen gespeeld, moet je toegeven. Ik ben ook veel te streng geweest in de eerste seizoenshelft. Op naar Virton (en misschien plek 4)!